3.473 visninger
|
Oprettet:

19. mar 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
hvornår opdagede I at i ventede jer? {{forumTopicSubject}}
Jeg elsker at høre om fødsler og graviditet, (jeg er selv meget skruk efterhånden, så jeg slukker min "tørst" ved at læse om alle jeres dejlige børn).
Nå, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvornår I fandt ud af at I var gravide?
Man hører jo nogle gange om nogle der først har fundet ud af at de var gravide fordi de fik veer. Jeg synes selv det lyder meget usansynligt, at man kan være gravid i så lang tid uden at vide det, men kom frem med jeres historier og erfaringer med dette, så jeg kan få slukket min "tørst".
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
jeg havde en underlig fornemmelse i maven, kunne jeg genkende fra førte gang. hvor jeg bare havde det underligt og troede jeg var ved at blive syg.og så tog jeg jo en test fordi min mens ikke kom.
skal lige siges at den første var planlagt det var min datter ikke. hun blev lavet på p- ring. så det var jo ikke meningen at de r skulle komme en bebs..
håber at i forstår mit volapyk.. er på vej i seng;-)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 7
apr 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Babyer: 1 Emner: 53 Svar: 978
apr 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Babyer: 1 Emner: 53 Svar: 978
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 7
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 94
apr 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
Vi troede entligt ikke at vi kunne få børn, den tro opgav vi efter 2 år, efter ca 3½ år fik jeg en fornemmelse af at et eller andet var HELT galt, og man er vel kvinde, så med et meget spinkelt håb tog jeg en test og ganske rigtigt. Entligt gættede jeg selv på at jeg var lidt over en måned henne, men vores læge gættede på at jeg var længere (uden en GU det sys jeg var ret godt gået) hvilket scanningen jo så bekræftede.
Jeg fik de første 3 menser de alene gav mig overhovedet ingen andledning til at tro der var noget i gære, eller det passer ikke helt for den 3 var ekstrem ubehagelig (og der viste jeg jo at jeg var gravid) jeg siger dig jeg havde ondt i maven, selv efter jeg har født, vil jeg godt nok helere føde, jeg kunne ikke bevæge mig så meget som en centimeter, maven krampede nærmest, altså samtidig med at jeg havde det der svarer til en alm menses. En ikke særlig fed oplevelse kort efter man har testet positiv med det barn man ikke troede man kunne få.
Ved 2. barn opdagede jeg det da jeg var lidt over 4 uger henne, der fangede jeg den stort set med det samme trods menses, hvilket jeg oplevede 2 gange, men der var blødningen så heller ikke helt så voldsom som mine er normalt (det er ikke ualmindeligt for mig at styrtbløde, når jeg slipper for det har jeg en meget meget kraftig blødning) Også 2 gang oplevede jeg de der forfærtlige kramprligende smærter da jeg var 12 uger henne, 2. gang tog jeg naturligvis noget roligere på det.
3. gang fangede jeg den da jeg var 14 dage, jeg viste det bare, ikke fordi vi benytter at holde øje med ÆL, eller bruge ÆL test ol, kom det jammen så kom det, gjorde det ikke nåre ja skidt, det var simbeklthen en fornemmelse.
Det sjove ved de 2 første graviditeter var at jeg overhovedet ikke døjede med gener, ud over at jeg med nr 2 oplevede lidt kramper i benene den sidste uge inden fødsel, samt at jeg fangede mig en bækkenløsning. 3. Gang slap jeg for kramperne (som jeg så frem til med frygt) til gengæld måtte jeg så leve med en mere normal graviditet gene messigt, samtidig med at bækkenløsningen naturligvis var noget strængere denne gang (eller rettere er, sådan en forsvinder ikke bare lige inden for et par måneder, ellers har det ikke været en BL men alm ledbååndssmærter, 2 begræber de fleste praktiserende læger ikke kan slkilde ad)
Mine forældres nabos datter (en pige jeg har leget meget med som barn og stadig har kontakt med fra tid til anden) har gået i skole med en pige som fødte ude på skolens WC, hun viste vitterligt ikke at hun var gravid, nok havde hun ikke haft menses et stykke tid og vægten var steget nogle kg, men hun havde altså ikke forbundet det med graviditet. Hun fik i øvrigt en sund og rask lille pige.
Mine forældres foddermæstes x-kone, fik menses ved bække hendes børn, alle 9 måneder hun var gravid.
Så jo det kan lade sig gøre.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
Vores naboer fik en uventet datter for 4 år siden. Moren var 17 år og havede været på arbejde hele natten. Hun syntes hun havede fygtlig ondt i maven, men hun tog et par panodiler og gik i seng. Det hjalp dog ikke og 3 timer senere ringede hun efter hendes mor. De tog til lægen og var sikker på at det var blindtarmsbetændelse. Da lægen undersøger hende siger han til hende at han sørme godt kan forstå at hun har ondt for hun var ved at føde.
Man kunne ikke se på hende at hun var gravid, og hun havede også haft hendes mens. Dog havede det været lidt uregelmæssigt, men det havede det været hele tiden.
Hun har klaret det super flot selvom hun råbte på fødestuen at hun ikke ville have et barn.
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
jeg var faktisk glad, fordi jeg ville gerne ha et barn mere. det skulle bare ikke lige være med ham her;-)
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 7
hvornår opdagede I at i ventede jer?