hjælp..ang løn, oplysning, x arb.giver {{forumTopicSubject}}
Jeg har snart ik haft andet end bøvl med min tidligere arbejdsgiver, som lige har fyret mig (blev sagt op efter en uge! og havde så 7 dages varsel)
men til sagen. hun bad om mit kontonummer og det fik hun. et par dage efter bad hun om det igen og jeg sendte det igen.. men idag opdagede jeg så at jeg kom til at give hende mit kortnummer og ikke kontonummeret, så har jo ingen løn modtaget. ringer så til hende kl 13 og fortæller hende fejlen og giver hende det rigtige nummer.
jeg får så lige af vide at hun ved ikke om hun kan gøre noget ved det, da de jo er sendt til et andet nummer nu og ik ved om eller hvornår jeg kan få pengene.
jeg mener bare at når de får fejlen af vide så hurtigt så kan de kontakte banken og få dem til at stoppe og trække pengene tilbage og så overføre dem til det rette nummer ?
det har jeg da ført hørt om nogen der har fået gjort hvis der er sket en fejl.
hvad siger i til det??
jeg har tænkt mig at gå forbi fagforeningen i morn for kan joingen regninger betale før jeg får nogle penge..
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jeg prøvede lige om jeg kunne overføre nogle penge via til et kortnummer og det ku jeg ikke.. der var ik plads til alle tallene..så forstår ik helt at de har kunne gøre det..
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
ved ik om jeg skal vente et par dage og afvente eller om jeg skal gå ti lfagforeningen i morgen?
hjælp..ang løn, oplysning, x arb.giver