{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

hjælp..ang løn, oplysning, x arb.giver {{forumTopicSubject}}

Jeg har snart ik haft andet end bøvl med min tidligere arbejdsgiver, som lige har fyret mig (blev sagt op efter en uge! og havde så 7 dages varsel)

men til sagen. hun bad om mit kontonummer og det fik hun. et par dage efter bad hun om det igen og jeg sendte det igen.. men idag opdagede jeg så at jeg kom til at give hende mit kortnummer og ikke kontonummeret, så har jo ingen løn modtaget. ringer så til hende kl 13 og fortæller hende fejlen og giver hende det rigtige nummer.

jeg får så lige af vide at hun ved ikke om hun kan gøre noget ved det, da de jo er sendt til et andet nummer nu og ik ved om eller hvornår jeg kan få pengene.

jeg mener bare at når de får fejlen af vide så hurtigt så kan de kontakte banken og få dem til at stoppe og trække pengene tilbage og så overføre dem til det rette nummer ?

det har jeg da ført hørt om nogen der har fået gjort hvis der er sket en fejl.
hvad siger i til det??

jeg har tænkt mig at gå forbi fagforeningen i morn for kan joingen regninger betale før jeg får nogle penge..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp..ang løn, oplysning, x arb.giver
Kommentér på:
hjælp..ang løn, oplysning, x arb.giver

Annonce