{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

sur over dumme kommentarer {{forumTopicSubject}}

jeg er normalt ligeglad med hvad folk siger til mig f.eks nøj hvor er du godt nok blevet stor osv.

men til aften sagde kæresten og min far at jeg nok skulle til og tænke lidt mere over hvad jeg spiser, fordi de synes jeg har taget meget på. :S
bare fordi jeg igår købe sådan en pakke chokolade og så har spist den halve igår og den halve i dag så mener kæresten at det er klart at jeg tager så meget på :S

jeg er 22+4 og har taget 6-7 kg på :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sur over dumme kommentarer
  • #2   22. nov 2011 jeg er også pisse tosset. han skal slet ikke snakke til mig !! og svare ham ikke når han siger noget til mig..

• #3   22. nov 2011 Jeg kan så fortælle dig det heller ikke er særlig fedt når ens mormor hele tiden går og siger ''Jeg tror virkelig du har tabt dig, i dig selv'' -Det ville selvfølgelig være dejligt. men jeg ved faktisk ikke hvad jeg har taget på så synes det er en lille smule træls for vil heller ikke håbe og glæde mig når jeg ikke aner det (:

• #4   22. nov 2011 Ta dig ikke af dem søde ..
    Sådan er Dennis også! Jeg er 21+5 og har atget 5,3 kg på.
    Jeg spiser også meget slik for tiden og det brokker han sig også sindsyg meget over. Men jeg vil altså stadig leve selvom jeg er gravid! Er stoppet med at ryge og drikker ikke, så må jeg gerne spise et stykke snoller eller to hvis jeg vil dét smiley

• #5   22. nov 2011 Puuha, der er en der ikke rigtig tænker sig om .s

6-7 kg er slet ikke meget..

Sikke en øvkommentar at få.

Jeg synes du skal forklare ham at dit ønske jo også er kun at tage det på du behøver, men at man altså ikke rigtig kan styre sine spiselyster.
    Og at han sårer dig dybt ved at sige sådan noget!

• #6   22. nov 2011 Ikke tag dig af dem søde. De ved tydeligvis ikke hvad de taler om. Du er gravid altså smiley

• #7   22. nov 2011 Men ja øv kommentar kan jeg sætte mig ind i !!

Min mor har også kommet med en del, havde hun dog bare sagt jeg var blevet fed.. Men nej hun hentyder nærmest til Nena er bedre end Mila. og at hun er mere glad for hende osv. (Inderst inde ved jeg det ikke er sådan) -Men hendes kommentar gør bare rigtig meget ondt s:

bla :
    -Ej men Når du har født kommer jeg med en kæmpe gave til Nena.
    Da jeg så sagde barsels gave var for at fejre det barn der var blevet født sagde hun ''Ja men nena er jo den største, så kan Mila få en lille en''

-Nena vil altid være noget specielt og elsket for hun er den første fødte.

-+Når hun spørg og snakker så det altid om nena, og aldrig om hvordan maven har det eller andet.. og jeg ved da godt jeg er meget nærtagende og sådan noget, men det gør rigtig ondt, ja jeg lider meget a hormoner men jeg synes bare godt hun må tænke sig om i sine udtalelser s:

• #8   22. nov 2011 Ja øv for nogle kommentarer Nadia smiley

• #9   22. nov 2011 Ja jeg synes faktisk det gør rigtig ondt, og jeg har også prøvet at forklare hende det.. og sige at hun skal tænke på de begge er mine piger og at jeg elsker dem begge lige højt, og altså ikke går op i hvem der er født først og sidst.. De mine børn og jeg vil ikke have folk skal lave forskel på det..

og så forsikre hun mig om at det forstår hun godt, og at hun også glæder sig helt vild og alt det der fis. Men det bare lige indtil næste gang hun siger noget -.-

I det mindste er hun stoppet med at gå og sige til Nena ''Når lillesøster kommer, og mor ikke har tid til dig er du altid velkommen her'' For DET gjorde mere ondt end noget a alt det andet -.-

• #11   22. nov 2011 Nadiaa - åh hvor en træls situation smiley Tror du, at det er fordi din mor bedre kan forholde sig til Nena, fordi hun ER her og lillesøster ikke er endnu?

• #12   22. nov 2011 Jeg tror det fordi min mor taler før hun tænker ?
    tror slet ikke hun mener det på den måde, men når ordene er sagt gør de bare sindsyg ondt, uanset hvor meget hun prøver at forklare sig ud a det.. for ordene er jo sagt, og det efterlade bare en eller anden form for tvivl.

Især fordi jeg er vokset op med jeg var speciel fordi jeg var den første osvosv. så er bange for hun siger det samme til Nena, eller føler det på den måde og sådan skal mine børn ikke vokse op. i den tro at den ene er bedre end den anden s:

jeg ved min mor er glad for dem begge, men ja (:

• #13   22. nov 2011 Nej det er ikke altid ens forældre lige får tænkt før de taler.

Min mor sagde en dag "Selvom der kommer en lille ny i familien, så vil han aldrig kunne erstatte Natascha (min lillesøster)" ..

Det blev jeg virkelig også sur og ked af det over, for det er jo ikke DERFOR jeg har valgt at sætte en lille ny til verden /:

• #14   22. nov 2011 Det også en dum kommentar, for selvfølgelig vil du ikke erstatte din søster, hende elskede du jo også (:

Men derfor går livet jo stadig videre, og det gør ham ikke til et mindre mirakel a den grund jo (:

Nogle gange skal man bare tænke for man taler s:

• #15   22. nov 2011 Ja det skal man virkelig, og det er mødre nok bare lidt dumme til nogen gange.
    Bare vent, om 20-25 år er det vores tur til at være "de dumme mødre" smiley

• #16   22. nov 2011 Haha ja det nemt at sidde nu og sige ''Sådan bliver jeg aldrig'' (:
    Men der er ingen a os der er synske så vi må bare gøre vores bedste for ikke at tale før vi tænker smiley

• #17   22. nov 2011 Der er ikke andet for smiley

• #18   22. nov 2011 hehe sov godt søde smiley

• #19   23. nov 2011 Fik snakket med manden og han sagde at når han tænker over det, så kunne det godt lyde rigtig sårende og det var ikke meningen.
    Han mening var åbenbart at han synes det var vildt at jeg kunne spise en hel pakke på 2 aftner.
    For som han selv sagde : så synes han at jeg er smuk gravid og er stolt over at jeg bære hans søn. Og så fik maven da lige et par nysser.

Så nu er jeg faldet lidt ned igen.

• #20   23. nov 2011 Men hvor er i søde alle sammen smiley åhhh Christina jeg misunder din flotte mave smiley

• #21   23. nov 2011 I lige måde, søde Nadiaa smiley

• #24   23. nov 2011 Du skal bare fremhæve den smukke;) glæder mig til at se dig igen smiley

• #25   23. nov 2011 Nu har jeg været i bad og vil hoppe i seng. Sov godt alle i fantastiske piger smiley smiley man kan altid finde støtte herinde smiley

• #26   23. nov 2011 var der nogen der havde sagt det til mig var jeg gået totalt amok !!!!

det skal man bare ikk sige til nogen det der....!

det er så flot at du ikk har taget mere på end det ! så vær stolt af det og skid på hva de siger !!!!!!!!

jeg tog ikk mere end henholdsvis 5 og 7 kg på under mine.... og jeg tænkte ikk på hva jeg spiste haha jeg stoppede det i hovedet jeg gad og havde lyst til

• #29   23. nov 2011 puuuha...

Altså jeg tog 40kg på under min graviditet, og fik også en masse kommentarer, men det er bare sådan med kvinderne i min familie, at vi bar bliver balloner, så blev os ret træt af folks kommentarer, for jeg spiste ikke usundt, spiste som jeg plejede, som er forholdsvis sundt...

Har da os tabt det hele næsten, mangler 6kg... Men det går ud over ens selvtillid, selvom det er "normalt" at blive stor i sin graviditet, så er man jo stadig bare sig selv...

• #30   23. nov 2011
    Puuhhhaa' jeg var også blevet sur !! Her er det så lige omvendt, folk presser mig til at spise HELE TIDEN, fordi jeg ikke tager nok på.. I sær mine svigerforældre siger, "Du skal altså spise noget mere" eller "Er du nu sikker på at du får nok at spise" .. Jeg spiser det jeg kan, og bare fordi jeg er gravid skal jeg ikke spise som en elefant, ..

Jeg er i uge 28 fredag, og har taget 1 kg på. smiley .. Men det skal så også siges at jeg har en sygdom som gør at jeg ikke selv kan tage på, så det er ren baby, smiley

Men kan godt forstå dig, HADER sådanne kommentarer, ..

• #32   23. nov 2011 kan godt huske hvor sur og ked jeg faktisk blev hver gang nogen kaldte mig tykke, fede, stor osv... jeg var glad for min krop før jeg blev gravid anden gang, og var derfor ikke specielt vild med at blive tyk, men det følger jo ligesom med når man er gravid..

jeg tror bare ikke folk tænker over at man bliver såret over disse kommentarer, det er jo ikke sjovt, selvom det måske menes sådan..

• #33   23. nov 2011 Jeg kan godt forstå dig, og kan selv huske hvordan det var, jeg tog meget af det i sjov og grinede bare, men nogle folk kan ikke sige det så det er for sjov feks at sige Hej tykke, og grine. Det er jeg ligeglad med, men nu 3. Gang og folk siger hold da op, har du ikke taget lige så meget på som med de to andre?? Øhhh nej jeghar faktisk tabt mig 2 kilo siden jeg blev gravid. Er 19+2..
    Men nu holder jeg ikke kæft mere, jeg vil ikke finde mig i det og det ved de fleste omkring mig. Igen, det er okay når det er for sjov.

• #34   23. nov 2011 gal jeg var blevet tosset hvis min mand eller andre tæt på havde sagt sådan..

jeg tog 5kg på - men jeg kunne så heller ikk klare nogen former for sodavand slik osv fordi det fik jeg kvalme af smiley men hvis der lige var dage jeg kunne åd jeg os..

som manden sagde - ja du kan jo bare æde alt du vil de 2 prinsesser æder det fra dig *G*

man skal selvfølgelig passe på hvad man spiser - men man skal da heller ikk lade være med at æde når man har lysten fordi hvis man bliver ved med at skyde lysten til side kan man ende med at grovæde smiley

• #35   23. nov 2011 Da jeg var 25+4 henne havde jeg taget 2.8 kg på og det var lægen meget overrasket over, men jeg nægter simpelthen at lade min krop stå til pga graviditet. Jeg er en stor pige i forvejen, har dårlige knæ og hofter og skal ikke bare æde med babyen som undskyldning.

Spændende om jeg er ligeså stærk hvis jeg skulle blive gravid igen.

Her er lige et skema hvor der står hvad det tilladte at tage på er.

Hvor meget du har behov for at tage på, afhænger af din vægt fra før, du blev gravid:

Undervægtig 14-15 kg
    Normalvægtig 10-15 kg
    Overvægtig 8-10 kg
    Svært overvægtig 8-10 kg

• #36   23. nov 2011 Ja er glad for vi fik snakket ud om det. Fik også lige et kys på maven inden han tog afsted i morges smiley

Ved ikke om jeg er en stor pige( du kan se mine gravid billeder der er et fra før jeg blev gravid)

• #37   23. nov 2011 Åh ha du er gravid. Jeg er også ganske normal vægtig når jeg ikke er gravid, den første gang tog jeg 30 - ja læs 30 KG på! ;O) (ca 10 kg af dem var vand til sidst, og smed næsten 10 kg ved fødslen også), så de små kilo du har taget på, ak de kommer af igen.

Jeg er nu gravid igen i uge 24? Kan ikke helt huske det smiley Og jeg har igen taget meget på, må ikke lave det store pga svær bækkenløsning, også selvom der serveres sundt mad til min søn på 13½ mdr hver aften, også er jeg iøvrigt blevet helt vild med mars-is, efter jeg igen er stoppet med at ryge, da jeg fandt ud af gravid igen, smiley

Men jeg er ikke et sekund i tvivl om at de nok skal komme af igen, ligesom sidst, da jeg er utrolig aktiv, og elsker at være igang. smiley
    Og selvom jeg måske har været tæt på at ligne en opblæst søko, så har min kæreste aldrig sagt noget som helst til mig andet end at jeg er blevet endnu smukkere, nu hvor jeg bære hans børn. ;o) Han er virkelig dejlig og forstår altid at komme med de sødeste kommentar, når jeg har allermest brug for dem - feks når jeg ligger og ruller rundt i sengen, og har lidt bøvl med at komme op ;O)

Jeg håber alle har en mand som mig smiley

Kommentér på:
sur over dumme kommentarer

Annonce