{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Dumme postbud! {{forumTopicSubject}}

Uuha hvor kan jeg blive sur på vores postbud !

For et halv år siden efterhånden, klagede jeg over at hun bare vadede ind uden at banke på eller sige noget og lagde posten. Hun gik lige forbi vores postkasse som er fuldt ud funktionel og synlig. Hvorefter hun fik en løft pegefinger af sin chef, fordi det ikke er sådan man gør i dagens danmark.

Siden har hun knap nok nået ud af bilen inden hun er kørt igen med fuld fart op af vores grusvej. Når der har været pakker til mig eller manden har vi først modtaget det dagen efter når en anden er kommet med dem.
Det samme oplevede min nabo, som ventede på sine eksamens bøger. Hun, naboen, var nød til at gå ud og stoppe bilen og be hende om at kigge efter en ekstra gang. Jamen der var ingen pakke til naboen. Så måtte hun jo sige at det vidste hun med sikkerhed at der var og ja ja ganske rigtigt det var der.

Nu hvor jeg fik en ordre bekræftigelse fra netmama som jeg bestilte fra den anden dag, om at mit vente tøj skulle komme idag, er der ingen pakke til mig. Og det er det samme postbud. Ej hvor er jeg bare så træt af det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme postbud!
  • #1   1. jul 2008 Skulle bare lige af med det..

• #2   1. jul 2008 Ej hvor irriterende :S

Men nu hvor du kan se at dit ventetøj er ankommet, kan du så ikke kontakte posthuset, for hver gang du burde modtage noget men ikke gør, og få nabo og andre til det samme, så kan det jo være dette postbud får endnu en repremande og hun faktisk begynder at udførre hendes job?!

Ejj hvor jeg hader sådan noget.
    Håber du får dit tøj snart smiley

• #3   2. jul 2008 Brug Post Danmarks 'Track and Trace' system eller ring til netmama og bed dém om at 'track'e og trace'e pakken. For man ser meget præcis hvor pakken er da den bliver scannet ind hele tiden undervejs...

Jeg ville snakke med naboerne, måske finde dato på de gange hun begår 'fejl' og så ringe og klage igen og igen.
    Så kan det være at bossman fatter at der er noget galt med hende...

Kommentér på:
Dumme postbud!

Annonce