{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

arhhh dumme homoner.. {{forumTopicSubject}}

ja min kæreste og jeg venter os igen, forhåbentlig er alt som det skal være denne gang, vi var inde og se den lille sidste lørdag og alt så fint ud hjertet slog stadig smiley

men alligevel går jeg og er så bange for der er noget galt hele tiden (jeg har tabt 4 gange, 1 gang før jeg fik min datter, og 3 gange nu med min kæreste).

mine homoner køre rundt med mig konstant, og jeg kan slet ikke hitte rede i mit humør, både glæde, sur og ked.

forrige fredag var jeg helt nede i kulkælderen, og havde slet ikke følelsen af at baby var oki, ringede til lægen og hun fik mig til en sikkerheds scanning. det var dejligt at se hjertet slog og jeg kunne falde til ro igen,

fredag aften da min kæreste tager på arb. spørger han mig om jeg var oki eller om jeg gerne ville have han blev hjemme, og jeg sagde han bare kunne tage afsted, ca.15 min. efter kommer naboen ind, jeg sad i sofaen og virkelig kæmpede for ikke at græde fordi min datter var oppe og sys ikke hun skal bekymre sig om noget.

men naboen kunne se på mig at tårene var meget tæt på at løbe og spørger om der er noget galt, og bum så kunne jeg ikke holde de tåre inde, og fortalte hende hvad detvar. min datter så det jo så at mor græd! hun blev lidt mudt og kunne jo godt se hun ikke brød sig om det, hun spurgte så efter hvor hendes nuller var, (den er bare super når hun er ked, den virker på hende som en sut virker på et barn der bruger sut). naboen fandt den, og gav den til hende, og så kommer Linea hen til mig og siger:

her mor du må gerne låne min nuller så du ikke er ked af det mere!

århhh min dejlige lille engel altid så betænksom og opmærksom på om andre har det godt,

nulleren var jo ikke ligefrem med til at gøre det meget bedere, for den dejlige tanke hun kom med gjorde jo bare så jeg tuede endnu mere. men af stolthed over min prinsesse har sådan en medfølelse for andre i en alder af kun næsten 3 år.

men hun kunne jo ikke se på mig at det var mere glæde gråd der kom fra mig, så selvf. kommer hun jo og giver kysser og krammer og siger jeg elsker dig mor du må ikke være ked af det :´)

ja bare nu hvor jeg skriver om det begynder jeg jo selvf. at tude! og sådan var det slet ikke da jeg ventede min datter, og jeg bliver også hurtig sur, ikke på min datter men på min kæreste, og for bare så dårlig samvittighed over for ham, for han er virkelig bare dejlig og er der med det samme jeg kalder!
godt det er noget der forsvinder igen da.

undskyld det blev vidst lige lidt længere end jeg havde regnet med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arhhh dumme homoner..
Kommentér på:
arhhh dumme homoner..

Annonce