{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

maven bagefter.. {{forumTopicSubject}}

er lidt for ik og sige meget nervøs overfor hvordan ens mave ser ud efter man har født... har bare et billedet i hovedet om at man får sådan en stor klum fedt/hud hængen eller bliver den fast igen når først barnet er født,, har kun taget 4,5 kg og er i 7 mdr så har ikke taget meget på i alt den tid jeg har været gravid... håber i kan hjælpe mig med mine skræk tanker :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maven bagefter..
  • #1   7. sep 2011 Altså min mave føltes blød i et stykke tid (kan ikke lige huske hvor længe) Men maveskindet trækker sig sammen igen, har kun en lille topmave nu som jeg mere el mindre altdi har haft.

• #2   7. sep 2011 okay.. tak for jeres svar det hjælper noget på de tanker jeg går og har omkring dette... men hjælper det ikke meget på maven efter man har født hvis man ikke har taget så meget på eller har det ik noget at sige??

• #3   7. sep 2011 jeg har født 2 gange sidst for 9 dage siden, første gang tog jeg 10 kg på fra startvægten, de første dage var den løs, blød og sådan lidt delle agtig ;o) men en uge efter havde den trukket sig sammen, huden var normal (ikke rynket mere) og jeg var på normalvægten igen, jeg gjorde ikke noget specielt for det, efter 4 uger var den helt normal som før graviditeten, og blev så pænere end før da jeg sådan rigtigt kom igang ;o)

denne gang tabte jeg mig 5 kg og tog derefter 9 kg på, så jeg var 4 kg over startvægten, de er væk nu og der forsvinder nok lidt mere endnu tror jeg da jeg heller intet gør endnu.. men også denne gang er der lige gået nogle dage med blød mave, rynket hud og sådan lidt delleagtigt, nu 9 dage efter er den stadig lidt blød men forholdsvist flad og manden siger jeg er smallere nu end før jeg blev gravid, så jeg er ok tilfreds, selvom jeg et eller andet sted synes det går for langsomt med at blive helt fast og flot..

men pointen er at man kan sagtens komme til at se flot ud igen, og ikke alle får hængevom, rynker og mystisk mave ;o) allerede et par dage efter jeg fødte nu her, var der nogen der sagde til mig at jeg bestemt ikke lignede en der var højgravid for et par dage siden og lige havde født, så det var jo dejligt at høre, specielt da jeg egentligt endte med at have en rimeligt pænt stor mave.

• #4   7. sep 2011 Jeg bruger sådan noget slimpants der trykker maven ind af , min veninde syntes de udgjorde mirakler med hendes løse skind og havde/har meget da jeg tog mega meget på ! smiley

• #5   7. sep 2011 tror altså det kommer lidt an på hvor slemt du er blevet ramt af strækmærker... jeg blev hårdt ramt under min første graviditet og sys aldrig min mave blev pæn igen tværtimod har den siden min første fødsel lidt mindet mig om et helet brandsår... nu under min anden graviditet ser det lidt sjovt ud fordi at jeg buler ud øverst på maven men maven hænger stadig en del forneden grundet strækningen i min hud fra sidste omgang... skal liie siges at det er altså 2 år siden jeg fødte min søn og har altså kæmpet hårdt for og prøve og komme til og se ud som før... tog ca 10 kilo på i første graviditet og tabte det hele igen men som sagt blev det aldrig pænt

• #6   7. sep 2011 Camilla : Jeg tror på du kan gøre det , du virker som en tøs med ben i næsen ! smiley

• #7   7. sep 2011 - Ditte og et par skønne unger - håber at jeg er lige så heldig som det lyder du har været.. smiley mange tak for svaret...

Fru Nøhr & Frøken Nøhr ! det skal jeg da huske de der når jeg kommer dertil hvis det ikke lykkes at min mave bliver pæn igen:)

• #8   7. sep 2011 flomme er et godt ord...

jeg tog 19 kg på, har smidt dem alle.
    fødte for 8 uger siden, og har en rigtig kuffert..

jeg håber virkelig at jeg kan få spændt det lidt op, og at det vil hjælpe..

• #9   7. sep 2011 jeg tog 5,5kg på og har smidt 13kg nu - jeg har sådan en top mave som er delleagtig og blød.. skal lige have taget mig sammen til at lave nogle maveøvlser så den kan blive lidt mere stram *G*

• #10   7. sep 2011 men tænker ikk rigtigt over hvordan den ser ud - fik strækmærker efter jeg havde født og dem har jeg for altid - og ja det er det.. har fået 2 tøser ud af det smiley

• #11   7. sep 2011 ACS : Som du kan sige det ! Velkommen i kuffert afdelingen ! haha ..

Tina : Jeg ka ikk love det hjælper endnu , men skal nok sige til hvis det gør ! smiley

• #12   7. sep 2011 Fru Nøhr & Frøken Nøhr ! glæder mig til at høre om det hjælper dig:)

I andre : glad for at i vil dele jeres mave oplevelser med mig det hjælper altså rigtigt meget at høre hvordan andre er blivet efter de har født smiley

• #13   7. sep 2011 jeg fødte nr 3 i januar og min mave er stadig bulet og lidt slasket:( men havde også et kompliceret kejsersnit, og har stadig mange smerter i maven, så kan ikke lave noget som helst for at stramme den op endnu. men efter de 2 andre faldt min mave hurtigt på plads igen. jeg har taget 20kg på alle gange, og nu mangler jeg 5 kg for at nå min før vægt og de sidder der på maven:s men har heldigvis ikke fået ret mange strækmærker smiley

• #15   7. sep 2011 Tjek evt mit album.. Det sidste billede er som anvist en uge efter jeg har født... Ikke kønt, men troede selv det ville være værre, min dårlige holdning på billedet gør det jo ikke ligefrem bedre.. Ca 4 mdr efter det billede blev taget lignede min mave igen billede nr 1.

• #16   7. sep 2011 Prinsesse Silke's Mor < 3 hold da op hvis din mave alleredet set ud nu som før... har du trænet meget eller gik det bare af sig selv??

• #19   7. sep 2011 prøv at se billeder i min søns album. der er de 2 sidste billeder fra lige før fødsel og en uge efter.

Kommentér på:
maven bagefter..

Annonce