{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

Maven øm og hård efter sex {{forumTopicSubject}}

Hej herinde smiley

Jeg har lagt mærke til at når mig og manden sexer, er min mave helt hård bagefter og jeg får ondt i ligamenterne.
Tror dog ikke det er plukveer for den er konstant helt hård. Dog har jeg aldrig haft (eller mærket) en plukvee.

Andre der får det sådan og skal jeg være bekymret for at maven spænder sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maven øm og hård efter sex
  • #1   16. maj 2012 Lyder fuldstaændig som plukveer :o) Slap du bare helt af :o)

• #3   16. maj 2012 Plukveer smiley

det er ret normalt. Orgasmer kan give sammentrækninger i livmoderen.

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#4   16. maj 2012 Os selvom den bliver ved at være hård i et kvarter eller noget? smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#6   16. maj 2012 Okay smiley Så har jeg os prøvet at ha plukkeveer smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#8   16. maj 2012 Jeg havde bare en ide om at ved en plukkevee spændte maven op kort og løsnede igen. Men så blev jeg da klogere smiley
    Hvornår skal man blive bekymret ved plukkeveer? Er der hvis de begynder at gøre ondt eller man får mange af dem hver dag?
    Jeg har kun oplevet det efter sex.

• #9   16. maj 2012 Så blev jeg også lidt klogere... Anede ikke hvordan sådan en føltes :0)

• #11   16. maj 2012 Frk L. Hva jeg ar forstået af vendinder med erfaringen helt inde på livet og læge og læst mig til så kan en plukve være kort og den kan være lang. Den kan mærkes som om maven bare strammer op, men de kan ogsp gære super ondt og rigtig nive imens. Jeg har haft nogle stykker af dem der bare strammer og er lidt ubehagelige fx efter sex. Eller hvis jeg har overanstrengt mig. Hvis de begynder at komme tit og de gør ondt skal man begynde at tænke over det og kontakte lægen /JM. Min ene veninde havde gennem begge hendes graviditeter rigtig mange plukveer der gjorde rigtg ondt. Så hun blev sygemeldt kort inde i graviditeten fordi når de gør ondt modner de kroppen til at føde og det kan du jo ikke gøre i uge 20 fx smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#12   16. maj 2012 Okay smiley Jamen så blev jeg da meget klogere på plukeveer i dag! smiley

Mange tak for jeres hjælp smiley

Kommentér på:
Maven øm og hård efter sex

Annonce