{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Ked af min mave... {{forumTopicSubject}}

Altså nu er jeg meget meget overvægtig... Men har aldrig haft en speciel stor mave... tog 30-40 kg på, på kun 2½ år... men det sidste sted det satte sig var på maven...

så altså før jeg blev gravid, sad det jeg havde af mave altså under buksekanten, der var ikke noget der væltede ud nogen steder eller noget, og mine bryster ragede altså længere frem end maven...

Men nu render jeg altså så rundt med en KÆMPE mave... og sir folk, at det er jo ikke noget jeg skal skamme mig over... for det er en jo en gravid mave...

men altså... det kommer stadig bag på folk, når de hører at jeg er gravid. og jeg syns jo ligesom at det burde de for længst at ha gættet sig til... så blir bare vildt ked af det... for folk blir virkelig overraskede over det... og så bagefter blir de chokerede over hvor langt jeg er henne...

Ville meget hellere ha haft at min mave ikke var vokset.. end at folk ikke kan se på min kæmpe mave, at jeg er gravid...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ked af min mave...
  • #1   20. sep 2008 sådan havde jeg det også... tog 45 kg på i første graviditet, der er før-imens- og efter billeder af graviditeten i mit fotoalbum- ikke kønt!!!

• #2   20. sep 2008 julie

har set billederne af din mave før... og hold da op.. så stor er mine mave alligevel ikke... men man kunne da godt se at du var gravid...

syns jeg osse godt at man kan på mig... men det er ligesom om at folk bare regner med at jeg har set sådan ud hele tiden..

• #3   20. sep 2008 har du set efter billederne?

• #5   20. sep 2008 det krævede sku mod at sætte dem ind

• #7   20. sep 2008 julie

joh har osse set efter billederne... og puh ha... blir helt bange for hvordan jeg kommer til at se ud efter jeg har født... er lidt bange for at det blir meget værre... men på den anden side har du jo fået 2 børn... og jeg tror der er mange år til, at jeg skal ha et til... hvis jeg overhovedet skal det... så måske er der lidt håb....

tror på at det krævede mod at sætte dem ind... jeg havde ikke kunne få mig selv til det...

• #8   20. sep 2008 Jeg har altid været lidt ked af min krop men nu efter jeg er blevet gravid er jeg bare rigtig glad for alle siger jeg er sååå flot smiley

• #9   20. sep 2008 julie: det var da mange kg og tage på, spiste du mere end du plejer eller hvordan?

Danila S: kan godt følge dig, men har det bare selv omvendt. for min far syntes ik min mave voksede nok, hver gang vi så hinanden var den bare blevet dobbelt så stor, og han sagde "den er jo ikk vokset !", og næste gang "det må være noget galt med det barn!" "hvorfor er du så lille" og hans kæreste er gravid og skal føde halvanden måned før mig og er 2 gangs fødende, dvs de bliver større hurtigere end første gangs fødende , så han sammenliner mig med hende og siger "se på signe hvor stor hun er, du er alt for lille, dit barn må være syg.!!"
    og det er ikk sjovt og høre på, siger det os til min læge mm, og han siger det er noget pjat min far siger, og man ikk må gøre gravide bekymret uden grund på den måde, min livmoder ligger sku lige plet på linien og min mave er så fin, så ved ikk hvorfar han har et problem.. os selv om je siger til ham at jeg skulle hilse og sige fra lægen alt ser strålende ud er det ikk godt nook!!!! ;((

• #10   20. sep 2008 Jeg synes det er super fedt at du har lagt de billeder op. Og kan godt forstå du er ked af din mave.

Personligt har jeg altid haft et lidt underligt forhold til min krop. Har i mange år haft delle på maven.... Jeg håber jeg har diciplin nok til at trimme den helt væk efter fødsel....

• #11   20. sep 2008 louise: jah men har sku prøvet, og familien ryster os på hovedet af hans kommentar, vokser jo dobbelt hver gang jeg ser ham!! men han har altid både overdrevet og underdrevet, og ham kan man skisme ikk sige noget til, men så længe keg ved alt er som det skal er det fint! desuden er hun heller ikk en helt lille dame i forvejn hans kæreste! men han skal vel have noget og kritisere, det er bare pisse irriterende, for lille.. det er min mave sku ikk længere;DD

• #12   20. sep 2008 det var værre med den første!! det er faktisk pænere denne gang.... der er lidt håb!!

Kommentér på:
Ked af min mave...

Annonce