5. apr 2009 Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
operation under graviditet!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Er der nogen af jer der er blevet opereret i fuld narkose mens i var gravide???????
Nogen der kender rissikoerne ved det???
Sagen er den at jeg en uge før graviditeten begyndte styrtede med en hest og fik smadret mit knæ...
Har så gået til samtler hvor de første sagde de ikke ville operere når jeg er gravid, men er i dag blevet ringet op af kirugen og skal til samtale mandag og opereres på tirsdag :-S shit nu kom det hele lige tæt på....
Jeg fik smadret mimisken under styrtet g har haft mange smerter og de sidte 14 dage er det blevet helt slemt.. kan nogle dage slet ik gå, og tager ingen form for smertestillende....
Jeg har sagt JA til operation i fuld narkose.... men hvor er jeg bange for det skader mit barn... smøft...
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jeg har kun været opereret med en rygradsbedøvelse.. ved ikk om de måske kan nøjes med det til dig os. men det er da bare om at spørger
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Hvor jeg blev opereret anbefalede de der var efter 12. Uge,fordi det er den mest kritiske tid.
Det har på ingen måde påvirket Ea at jeg var i fuld narkose
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
Er blever tilbust fuldnarkose og rygmarksbedøvelsen... har sagt ja til narkosen. Det er det jeg har det bedst med.....
Har lige snakket med min egen læge og hun sagde der ikke sker barnet noget i fuld narkose, når nu det er er en meget kort operation (kikkert gennem knæet). Hun sagde at de jo også bruger fuld narkose til nogle kejsersnit.....
men der er altid rissikoer... men er desværre nødt til at tage imod tilbudet og få knæet lavet tirsdag... men puha jeg er nervøs nu........
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Jeg har også fået kikkert i knæet på grund af en håndboldskade og jeg valgte altså rygmarvsbedøvelse . Du undgår "tømmermændene" og er hurtigere ovenpå igen .
Jeg fik noget beroligende eller afslappende og lå bare og snakkede med en sygeplejeske ..
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
apr 2009
Jeg går i 15 uge i morgen....
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Jeg var for 1,5 uge siden i fuld narkose under en undersøgelse, hvor jeg dagen efter opdagede at jeg var gravid .. Jeg var helt ved siden af mig selv, for var virkelig bange for at det ville skade barnet
Jeg snakkede med flere læger, og også min egen special overlæge, som sagde at det IKKE påvirker barnet på nogen måde ! .. Jeg blev dog MEGET syg efter narkosen, og besvimede, og fik opkastninger .. Men det er altså en af bivirkningerne ved det når man er gravid..
Men tag det helt roligt, lægerne ville ikke anbefale det, hvis de var bange for at der kunne ske noget
apr 2009
Jeg har været i fuld narkose mange gange og har aldrig haft det dårlig derefter.... vil nu tæke positivt over at jeg endelig kommer til at blive smertefri og kan gå og lege med min 2 årig igen.. det har været hårdt siden 1 april hvor det skete.....
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 1
operation under graviditet!!!!!