2.031 visninger
|
Oprettet:
løs maveskind :( {{forumTopicSubject}}
heej
Jeg tog 35kg på under min graviditet, og har faktisk tabt stort set det hele, mangler lige 4-5 kg, men jeg har det problem at huden bare nærmest "hænger" på maven, har ikk stræk mærker, og det er ikke så meget fedt, men uanset hva jeg gør, vil huden bar ikk blive strammet på
er det nødvendigt med en operation, eller er det nogle tricks til hvordan jeg kan få strammet maveskindet?
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
Men der er jo bogen Spis maven flad. Kender flere der har haft god resultater med den ;-D
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Jeg er igang med at forsøge på at stramme det op med en trænings hulahopring
(link fjernet)
Jeg fik den i julegave af mine børn og bruger den ca 10 minutter om dagen (kan ikke holde til mere) og den har faktisk allerede haft en effekt :o)
der er stadigvæk løst hud men jeg kan se at det langsomt bliver strammet op :o)
feb 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 25
Jeg er tilbage på min normalvægt, men selvfølgelig kan man se, at jeg har født 4 gange, det tager jeg som en del af min historie og det må man gerne kunne se på min krop.
Jeg syntes ikke at du skal få det fjernet før du er færdig med at få børn og måske har tænkt over det i MEGET lang tid..;-)
Jeg har også rynker af at smile og grine, de viser jo bare at jeg har haft det sjovt.... ;-))
mar 2008
Jeg ville heller ikke gå igennem en operation for at få det fjernet - heller ikke når jeg engang er færdig med at få børn, men hvis det kunne blive strammet lidt op ved hjælp af lidt træning så ville det nu ikke gøre mig noget hi hi ;o)
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Men hulahop var da en go ide
Ved godt det tager tid for kroppen at blive sig selv igen, ville bar så gerne kunne gøre noget ved det, og ikke bare lade tiden hele sårene...
mar 2008
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Har hørt man ikk måbruge hulahop ringen for længe af gangen, da den så giver blå mærker
mar 2008
men nu er jeg mere flad og se på, der mangler dog stadigvæk lidt men kan pludselig være i bukser som jeg ikke kunne passe før jul :o)
det er helt rigtigt at man ikke skal bruge den for lang tid af gangen da man så får blå mærker, jeg gjorde fejlen da jeg lige havde fået den, det kørte jo bare derudaf men dagen efter var jeg skide øm og fuld af blå mærker.. ups.. men læste så på kassen at der stod at man i starten kun skulle bruge den i et par minutter da den er meget effektiv.
jeg bruger den lige pt. 10 minutter hver morgen og 10 minutter hver aften :o)
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Kunne da være at man skulle prøve og se om det hjalp lidt på vægten...:)
mar 2008
Jeg har linket til den længere oppe.
Her er de også, der er forskellige slags - forskellige størrelser - alt efter hvem der skal bruge dem
http://www.hjemmefitness.dk/hulahopringe.html?gclid=CLDZ_rTJkqcCFUENfAodZEmKbQ
feb 2011
mar 2008
Det står her ;o) jeg har den på 1,7 kilo :o)
feb 2011
Men Fuuuuuck de er dyre!
løs maveskind :(