594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Puha man bliver lidt nervøs !!! Puha man bliver lidt nervøs !!!

Så er jeg nået 35+0 idag - er så stolt over at de 2 tøser har arbejdet sammen og bare bliver derinde - har det super godt - vokser sig store og nyder deres babyhule smiley

Men nu på torsdag skal vi så til vægtscanning igen - som vi var i fredags. men den er jeg nu ikk så nervøs for. mere den samtale med fødsellægen *G* fordi så får man dato for PKS. det er nu lækkert nok. men så skal man bare gå og vente på at få dette PKS fortaget!!!

Jeg hader operationer og bedøvelse smiley men glæder mig til at få tøserne ud og kan de se dem - røre dem osv.

hvordan forbereder man sig på PKS ????

Men for fanden hvor jeg glæder mig alligevel selvom det er meget svært at opfatte jeg snart er mor til 2 *G*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha man bliver lidt nervøs !!!
  • #1   2. maj 2011 Jeg nåede aldrig at forberede mig på mit pks... Var så stjerne hamrende nervøs da vi checkede ind på hospitalet tirsdag morgen kl. 6.30...

Det eneste råd jeg kan give dig er at tage det stille ìg roligt.. Det hele skal nok gå smiley

• #3   2. maj 2011 Camilla - der er så stor forskel på aks og pks... Har fået begge dele, og ville klart foretrække aks, da man 'nemmere' bare følger strømmen end ved et pks... Jeg var nr. 2 til mit pks, og havde 2-3 timer på hospitalet hvor nervøsiteten fik lov at opbygge sig inden jeg skulle gå ned... Hvor med aks, der blev man 'bare' kørt væk...

Jeg oplevede også det med at ryste som sindsyg efter pks, så Nicki og jeg blev lagt under en varmelampe sammen til jeg fik varmen igen...

• #4   2. maj 2011 Ja jeg er heller ikk så god til at vide nu skal du bedøves og så skæres i smiley hader det faktisk.. Jeg har været under kniven mange gange efterhånden og jeg er skide nervøs hver gang. og jeg tror måske det bliver lige så slemt denne gang især fordi man ved det så længe før og så ved man aldrig om man kommer til kl. 8 eller om der kommer noget akut inden dig !! smiley

Men ja tage den med ro osv prøver jeg os. men jeg er os bare nervøs for hvordan man har det bagefter eller om man bare er sengeliggende !! kan man tage sig af sine børn eller skal man bare ligge ned hele tiden smiley håber godt nok lægerne kan svare mig på alle mine spørgsmål *G*

• #5   2. maj 2011 Tror vist ikke der er andet for, en at bide tænderne sammen og tænke på det fatastiske resultat man får ud af det i den anden ende...
    Jeg har i hvert fald tænkt mig at forberede mig til alm. fødsel på samme måde... selvom det godt kan være lidt skræmmende også.

• #6   2. maj 2011 Ja det er lidt vildt at jeg allerede er så langt henne selvom de næste 2½uge er lange synes jeg *G*

Men ja man kan vist ikk gøre andet end tænke hvad der kommer ud af det - men det er os det jeg prøver. dog er jeg stadig lidt nervøs...

• #7   2. maj 2011 Vær glad for du 'kun' ved det 2,5 uge for inden... Jeg fik datoen d. 29/7, og Nicki er fra 12/10-10... Men ja... Det der med man når og gå og bygge nervøsiteten op, det er ikke sjovt smiley

• #8   2. maj 2011 Vildt søde det er sååå tæt på nu.. blir bare så spændende.. ved du glæder dig helt vildt jo smiley Håber da de kommer på min føsdag *SSS*

Kommentér på:
Puha man bliver lidt nervøs !!!

Annonce