Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mærke liv
  • #2   12. feb 2011 oki det er nemli det je ghar prøvet og kold vand hjælper ikk. det drikker jeg nemli meget af *G* og jeg kan nogle gange være heldig at de lige bevæger sig når jeg puffer ti maven. men det er ikk tit..
    og jeg synes ikk de sparker igennem så man kan mærke dem så meget på maven..

kan ikk finde ud af om jeg er nervøs og pylrede - eller om jeg skal ringe til JM.

• #3   12. feb 2011 Min pige er sindsygt livlig alle dage, men kan sq godt nå at blive en smule bekymret hvis hun så ligger stille i nogle timer... men så siger jeg til mig selv at hun skal sove lidt indimellem.
    Ville dog ringe, hvis der var en dag, hvor jeg slet ikke mærkede liv. Så ville jeg være sikker på der var noget galt.

• #5   12. feb 2011 Ja altså mærkede masser af liv når jeg slappede af - sådan spark på maven som er underlige at mærke i starten smiley men nu er det ikk sådan rigtigt mere. sådan lidt puf inde i maven. Men ikk så meget som jeg kan mærke på selve maven..
    derfor er jeg lidt nervøs...

• #6   12. feb 2011 Det kan jo være de ligger og skubber til hinandne, i stedet for til dig?..

Når du ikke er længere henne, ville jeg ikke være så nervøs..
    Så længe du kan mærke en bitte smule bevægelse, tror jeg alt er fint..

Du SKAL jo ikke kunne mærke store voldsomme spark hele tiden..

Altså, jeg er 20+ og har intet mærket..

• #7   12. feb 2011 Nej altså man siger jo man skal mærke hver dag når man er 24 uge.. plus der er 2 derinde..
    Men de skulle gerne sparke hver dag igennem - men jeg mærker dem nok senere - måske de ved når mor sover skal vi være rolige *G*
    Men når man har mærket dem meget hver dag i nogle uger - og så ikk mærker dem så meget. så bliver man nervøs !! smiley Men glæder mig ti scanningen på torsdag !! så skal vi se lidt nærmer på de 2 små tøser smiley

• #8   12. feb 2011 Kiki,
    "ikk mærker dem så meget"
    ^^ Det tolker jeg som om du har mærket lidt til dem?.. Kan jo være de bare har en doven dag, og så længe du mærker en smule, så ER der jo liv..

Hvis ikke de har været "sløve" i dagevis, så tror jeg bare de hviler sig lidt..

(og om nogle mdr. vil du være glad for at de hviler sig samtidig!)

• #9   12. feb 2011 mærker dem ikk så meget = små puf meget svagere end hvad de var for nogle dage siden.. Og det er nogle dage siden de har sparket igennem som de normalt gør. det er det jeg mener.. smiley

• #10   12. feb 2011 Giv det weekenden over, og er de stadig meget sløve, så ring til din JM..

Jeg tror som sagt slet ikke du skal bekymre dig.. De slapper lidt af, og så puffer de sikkert lidt rundt til hinanden, så du ikke kan mærke det smiley

Man SKAL jo mobbe sin søster! smiley

• #11   12. feb 2011 Ja det er nok det de er igang med - det skal jo læres tidligt *G*
    Men ja jeg giver det os weekenden over !! man bliver bare lidt nervøs nogle gange smiley
    hønemor er man jo allerede *G*

Men ja jeg spurgte os min JM da de var vokset en del og sparkede til hinanden om de kunne skade hinanden.. - men nej nej det kunne de ikk. jeg tænker bare at ligge så tæt så må de kunne sparke til hinanden.. men de skulle ikk kunne mærke hinanden så meget alligevel. underligt at tænke på faktisk smiley

• #12   12. feb 2011 De er jo bløde.. Alle knoglerne er bløde og fleksible, og huden er pakket ind i fostervand..

Så selvom jeg godt tror de kan mærke hinanden (selvom de nok ikke er bevidst om det) så tror jeg heller ikke de kan gøre noget skade.. Ligesom du kan skubbe og prikke til dem, uden der sker noget.. Der er jo fostervand, fedt og alt muligt i vejen..

• #13   12. feb 2011 ja det er rigtigt - det sagde hun os til mig.. men man tænker lige over det alligevel *G*
    Men for fanden jeg glæder mig til at de 14 uger er gået og jeg kan se frem til igangsættelsen smiley
    Man kan slet ikk vente mere.. glæder mig til at gå igang med at lave soveværelset om til soveværelse/babyværelse os smiley 1 mdr endnu og tingene kan komme på plads.

• #15   12. feb 2011 Oki ja se det kan være derfor de er lidt stille - fordi hvad jeg kan huske er det omkring denne tid på mdr - kan ikk huske det rigtigt - fordi har været på hormoner osv. Men synes godt det kan passe med at det er denne tid om mdr. takker smiley Lidt mere ro i kroppen..

• #17   12. feb 2011 Oki mange tak smiley Men man bliver jo bare så nervøs noglle gange smiley

• #19   12. feb 2011 Tak smiley Håber snart der sker noget hos dig !! så du ikk skal gå meget længere med den lille bebs i maven.

Kommentér på:
mærke liv

Annonce