Har virkelig brug for råd. {{forumTopicSubject}}
Og da jeg ventede Malthe kastede jeg op 2 gange på de 9 måneder og ellers havde jeg det fint.. men den her gang har jeg ikk andet end lagt syg. Nu ringer jeg til min læge imorgen og høre hvad jeg kan gøre og om det er fordi at det er for hårt det arbejde jeg har, Jeg er i praktik på roskilde politigård i posten, af opgaver har jeg: post sotering, gå op i huset med post, Jeg tager altid elevatoren. Jeg har ikk ret mange tunge løft men jeg skal vende mig hele tiden fra når jeg har stæmplet den post som er kommet ind med post danmark så skal jeg vende mig rundt for at finde den hylde det skal ligge på.. og det kan til tidere gøre mig ør og rundtosset i hovedet, igår da jeg var på job der kunne jeg stå op i 10min ca. også skulle jeg ned og side i 15min. ca nogen gange mere. men jeg måtte rejse mig før jeg fik det bedere, da jeg jo skulle lave lidt. jeg måtte også tage tidliger hjem fordi at jeg bare ikk kunne hænge sammen. Jeg er også mega træt hele tiden jeg kan gå i selng kl. 21:30-22:00 og sove til malthe vågner kl. 6-7 stykker og ned og aflevere ham også hjem i seng igen fordi at jeg bare ikk kan holde mig vågen, jeg sover så til kl. 12-13 stykker, men jeg synes at det er vildt så meget jeg kan sove og stadig være mega træt og ikk kan holde sammen på mig selv. jeg har også allerede ondt i perioder både nede i skambenet og omme i lændet og neders i maven, Jeg drikker rødsaft og spiser kiks og ostemader på rugbrød når jeg har det sådan. Men det er som om at det ikk hjælper mere.. Men jeg må bare snakke med min læge imorgen.
Og akupunkttur er jeg blevet tilbudt af min læge men måtte takke pænt nej tak da jeg er hunde rad for nåle (ved godt at alle siger at det kan jeg ikk mærker og bla bla bla,) men bare tanken om at en skal sidde og stikke nåle i mig det kan jeg ikk have i mit hovedet, jeg ved at jeg vil gå i panik.
Men er der nogen som har prøvet føljene må i gerne lige komme med jeres erfaring af det (både godt og skidt)
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 158 Svar: 1.016
Men jeg arbejder kun 25 timer om ugen for at finde ud af hvad jeg kan efter at have været gået hjemme i lidt over 3 år. efter en scooter ulykke, for 3½ år siden.
Og det er via kommunen men jeg kan jo nesten ikk komme længere ned i tid, da jeg møder kl. 8 og for fri kl 13. og møder jeg efter kl. 8 så er der ikk noget at lave andet end at stresse for ikk at komme bag ud.. Det er vigtigt at vi holder tidsplanen. Og går jeg tidligere så skal jeg godt før 12 da jeg jo så mister min frokost. så det er lidt af et dilemma.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jeg havde det sådan med at kaste op hele tiden til 16+0 og der hjalp cola mig meget.
sep 2008
sep 2008
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
Har virkelig brug for råd.