2.746 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Gravid, men ønsker vægttab? Gravid, men ønsker vægttab?
Jeg er i 7+2 nu:)
Lige før jeg blev gravid, var min vægt på vej nedad. Kan jeg godt fortsætte med at ville tabe mig selvom jeg er gravid?
Min diæt siger 1400 kcal pr dag, det er professionelt og min diæt er i forvejen opbygget således at jeg indtager masser af protein, og meget lidt fedt og sukker.
0 synes godt om
dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
så når du sørger for at få det du skal kan du jo stadig tabe dig :o)
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
derimod tror jeg sagtens du kan gøre det sådan i stedet at du spiser sundt, motionerer og holder dig fra søde sager.. sådan lidt et kompromis
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Og der fik jeg streng besked på at jeg ikke må arbejde mod at tabe mig under min graviditet. Selvom hun sagde at jeg var overvægtig..
Til gengæld hvis du er en stor pige, behøver du jo ikke tage særlig meget på, og så kan du arbejde mod det?
Hvis blot baby får det den skal bruge, kan du jo snildt nøjes med at tage 5-6 kg. på.. det er ikke et vægttab her og nu, men nå din gravididtet så er færdig, smider du jo de kg, plus noget ekstra..
Min veninde som er en stor pige, tog kun omkring de 5-6 kg på under sin graviditet, og det var helt fint med JM, for barnet voksede som det skulle og havde en helt normal vægt og kurve..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg fik at vide at jeg skulle fortsætte med at være aktiv som før graviditeten, men ikke øge det. Jeg skulle altså ikke begynde at gå til spinning eller løbetræne hvis jeg ikke havde gjort det før.
Derimod skulle jeg fortsætte med mine lange ture med hunden, og de cykelture jeg tager med hende..
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Jeg går selv hos diætist pga. graviditets sukkersyge, men kost omlægningen med minimalt sukker og fedt og bestemte portions str. har gjort at min vægt nærmest har stået stille, groft sagt har jeg tabt mig sundt mens baby vokser og trives derinde.
Mit BMI var for højt da jeg blev gravid, og fik derfor at vide at jeg (hvis jeg holdt diæten) ville tage lidt eller intet på (eller endda tabe mig direkte) uden at det ville have betydning for baby.
Så er faktisk spændt på at se hvor min vægt ender når jeg har født og bliver "mig selv" fysisk.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Ja jeg er os en stor pige og jeg er os noget spændt på hvordan vægten ender med at blive... men håber ikk der ryger mange kg'er på - bare lidt og så stop *G*
dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
Gravid, men ønsker vægttab?