867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

SAeCH S
SAeCH S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Vægt:( Vægt:(

Hej allesammen

Øv altså, jeg forstår det ikke og jeg er meget bekymret og ked af det.
Jeg er kun i 6 uge nu, men min vægt siger plus 6 kilo, og jeg forstår det simpelthen ikke! smiley Jeg har ikke spist så meget som en brødkrumme mere end normalt. 2 uger, wuoti, så var der lige ud i den blå luft 6 kilo ekstra. Er det normalt, eller hvad sker der med mig? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt:(
  • SAeCH S
    SAeCH S Tilmeldt:
    dec 2010

#3   23. dec 2010 Wishful:
    Mange tak... Jeg skal først til lægeundersøgelse 11. januar, måske jeg skal ringe til hende?
    Jeg blev bare helt bange og frygter at jeg slet ikke kan stoppe vægten når det er gået SÅ stærkt lige pludselig:(
    Det trøster lidt, med det du har skrevet. Jeg troede bare kun at man ville tage på, enten i takt med at man spiste mere, eller at babyen vokser, ikke når ingen af tingene er aktuel for mig..
    Det er kun 2 måneder siden jeg stoppede på p-piller, mon det kan være derfor jeg er taget på?

Dina: Tak smiley

• #4   23. dec 2010 Jeg er 15+2 og har taget ca 3 kg på.
    Men jeg spiste også rigtig meget i starten, da det var den eneste måde at få lidt styr på min kvalme.

• SAeCH S
    SAeCH S Tilmeldt:
    dec 2010

#6   23. dec 2010 Rikke:
    Jeg har slet ikke kvalme, og spiser ganske normalt, faktisk mindre end hvad jeg bør spise.

Wishful: Tænker bare, at når der er kommet 6 på, på 2 uger, og jeg først skal til læge den 11. januar, og jeg ikke lever af mc d, så er jeg bare så bekymret for vægten de næste 2½ uge smiley
    Jeg forstår det simpelthen ikke. Lever nærmest af 1 stk. rugbrød og salat til aften.
    Jeg er har en BMI på 23 fær jeg tog 6 på og det er efter min mening gange normalt, vejede stadig 10 for meget, men nu går jeg og frygter om det kan skade barnet at det går SÅ stærkt.

Åååh jeg er nervøs og det fylder hele min hverdag

• #8   23. dec 2010 Hvis du spiser for lidt ødelægger du jo din forbrænding - ikke fordi jeg tror du tager 6 kg på af det.
    Kan det være væske?
    Jeg mener, er du hævet i fx ben og fingre - eller har det hele sat sig på maven?
    Da jeg var til første lægetjek sagde de at nogle få fik væske i kroppen tidligt.

• #9   23. dec 2010 Hmm Dina, er det ikk netop når man stopper med at ryge, så ryger der lidt mere usundt indenbords,

Kender RIGTIG mange som er holdt med at ryge, Nogen af dem har så fået et par dårlige vaner med chokolade og cola, .. og tager lidt på i vægt,

et par stykker stoppede uden og få dårlige vaner, de har ikk taget på,, tværtimod gik den ene af dem ned i vægt,

• #12   23. dec 2010 Ej hold op!! Hvad skal jeg så sige :0)?! Jeg har taget 26 kg på, men det skal så også siges at jeg næsten er helt sengeliggende. Og jeg indtager ikke meget usundt....

• SAeCH S
    SAeCH S Tilmeldt:
    dec 2010

#13   23. dec 2010 Rikke:
    Ved ikke om det kan være væske så tidligt i graviditeten, det hele har sat sig på maven, så føles det ihvertfald og ser ud.

Wishful: Mange tak, det får jeg brug for.

Mette: Jamen du er jo os 31 uger henne?
    Jeg er 6 uger smiley det er derfor det bekymre mig, det er jo langt fra optimalt! smiley

Det skal lige siges, at jeg ikke ryger og aldrig har gjort det smiley

• #14   23. dec 2010 Ok, hvis det sidder på maven er det næppe væske.
    Min veninde og jeg tog ikke på i starten i vægt, men det var som om det fedt vi i forvejen havde flyttede sig om på maven. Hendes læge sagde det var meget almindeligt, så måske har vi bare brug for noget isolerende materiale på maven smiley

• SAeCH S
    SAeCH S Tilmeldt:
    dec 2010

#15   23. dec 2010 Rikke:
    Haha, ja det kunne da godt ske her i kulden, at det skyldes det smiley
    Jeg ved faktisk ikke, nu du siger det, så føler jeg faktisk engang imellem at mine fingre hæver, hvilket de normalt aldrig gør. Kan det skyldes det væske?

• #16   23. dec 2010 Sasha - ja, det er jo væske hvis ens fingre hæver. Ville i hvert fald lige nævne det for lægen, så de holder øje med dig. Det var da de vejede mig, at de ville vide om jeg havde taget på da jeg var 5+0 - jeg havde så ikke taget mere end max et par hundrede gram på, så der var ikke noget sært. Men det var pga risiko for væske, at de spurgte.

• SAeCH S
    SAeCH S Tilmeldt:
    dec 2010

#17   23. dec 2010 Tak allesammen, har lidt mere ro på nu, og vil tage mig en snak med min læge efter jul så jeg kan slappe af igen smiley

Glædelig jul til jer alle

• #18   23. dec 2010 Jeg tog 10kg på de første 20 uger men endte med "kun" at tage ca 13-15kg på i det hele :o) mangler så desværre bare stadig at smide 3-5kg endnu selvom det er snart 3 uger siden jeg har født :o( Håber de snart vil væk..

• #19   23. dec 2010 jeg tog mega meget på, jeg tog en "små" 35 kg på under min graviditet...

meget af det grundet vand i kroppen, kunne hverken ha sko eller noget på :o)

Kommentér på:
Vægt:(

Annonce