867 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Vægt:( Vægt:(
Hej allesammen
Øv altså, jeg forstår det ikke og jeg er meget bekymret og ked af det.
Jeg er kun i 6 uge nu, men min vægt siger plus 6 kilo, og jeg forstår det simpelthen ikke! Jeg har ikke spist så meget som en brødkrumme mere end normalt. 2 uger, wuoti, så var der lige ud i den blå luft 6 kilo ekstra. Er det normalt, eller hvad sker der med mig?
0 synes godt om
dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
Mange tak... Jeg skal først til lægeundersøgelse 11. januar, måske jeg skal ringe til hende?
Jeg blev bare helt bange og frygter at jeg slet ikke kan stoppe vægten når det er gået SÅ stærkt lige pludselig:(
Det trøster lidt, med det du har skrevet. Jeg troede bare kun at man ville tage på, enten i takt med at man spiste mere, eller at babyen vokser, ikke når ingen af tingene er aktuel for mig..
Det er kun 2 måneder siden jeg stoppede på p-piller, mon det kan være derfor jeg er taget på?
Dina: Tak
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Men jeg spiste også rigtig meget i starten, da det var den eneste måde at få lidt styr på min kvalme.
dec 2010
Jeg har slet ikke kvalme, og spiser ganske normalt, faktisk mindre end hvad jeg bør spise.
Wishful: Tænker bare, at når der er kommet 6 på, på 2 uger, og jeg først skal til læge den 11. januar, og jeg ikke lever af mc d, så er jeg bare så bekymret for vægten de næste 2½ uge
Jeg forstår det simpelthen ikke. Lever nærmest af 1 stk. rugbrød og salat til aften.
Jeg er har en BMI på 23 fær jeg tog 6 på og det er efter min mening gange normalt, vejede stadig 10 for meget, men nu går jeg og frygter om det kan skade barnet at det går SÅ stærkt.
Åååh jeg er nervøs og det fylder hele min hverdag
jul 2008
Kan det være væske?
Jeg mener, er du hævet i fx ben og fingre - eller har det hele sat sig på maven?
Da jeg var til første lægetjek sagde de at nogle få fik væske i kroppen tidligt.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Kender RIGTIG mange som er holdt med at ryge, Nogen af dem har så fået et par dårlige vaner med chokolade og cola, .. og tager lidt på i vægt,
et par stykker stoppede uden og få dårlige vaner, de har ikk taget på,, tværtimod gik den ene af dem ned i vægt,
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
dec 2010
Ved ikke om det kan være væske så tidligt i graviditeten, det hele har sat sig på maven, så føles det ihvertfald og ser ud.
Wishful: Mange tak, det får jeg brug for.
Mette: Jamen du er jo os 31 uger henne?
Jeg er 6 uger
Det skal lige siges, at jeg ikke ryger og aldrig har gjort det
jul 2008
Min veninde og jeg tog ikke på i starten i vægt, men det var som om det fedt vi i forvejen havde flyttede sig om på maven. Hendes læge sagde det var meget almindeligt, så måske har vi bare brug for noget isolerende materiale på maven
dec 2010
Haha, ja det kunne da godt ske her i kulden, at det skyldes det
Jeg ved faktisk ikke, nu du siger det, så føler jeg faktisk engang imellem at mine fingre hæver, hvilket de normalt aldrig gør. Kan det skyldes det væske?
jul 2008
dec 2010
Glædelig jul til jer alle
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 104
meget af det grundet vand i kroppen, kunne hverken ha sko eller noget på :o)
Vægt:(