{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Er der noget under opsejling?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har siden igår aftes haft rigtige mange plukveer, de gør ondt (har de gjort hele tiden) vare ½ minut til 1 helt minut. Jeg vågnede tidlig i morges da der igen kom en del plukveer, der har gennem dagen også været mange plukveer. Jeg sku ha været til akupunktur men aflyste, sygeplejesken sagde så at jeg sku ringe til FG fordi det er min første fødsel men aner ik lige hva jeg skal sige, jeg kan vel ik bare ringe og sige at jeg har plukveer, det er jo normalt nok i graviditeten =/

Hmm.. tja ved ik helt hva jeg vil med indlægget men har brug for at komme ud med det og hvis nogen har nogle gode råd tager jeg med glæde i mod =)
Ska lige siges at jeg er i dag 37+3


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der noget under opsejling??
Kommentér på:
Er der noget under opsejling??

Annonce