{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der noget med at....
  • #1   2. dec 2008 har jeg aldrig hørt... jeg havde meget trang til søde sager, men fik en pige:-)

  • #2   2. dec 2008 He he...ja så er det jo nok bare en skrøne...der vandre lidt blandt mødre ;0)

  • #3   2. dec 2008 Jeg havde også en stor trang til søde sager og jeg fik en pige min veninde havde det meget med at skulle drikke citronsaft og andre meget sure ting og hun ventede en dreng.

  • #5   2. dec 2008 *GGG* Ja så er der vist ikke noget at komme efter....så må jeg vente spændt på at vi kan blive scannet og håbe på at man kan se kønnet...det er lidt spændende.

  • #6   2. dec 2008 i min første graviditet havde jeg vildt træng til søde sager konstant og fik en pige.. anden gang havde jeg slet ikke lyst til noget sødt, drak meget vand med citron i og fik en dreng

  • #7   2. dec 2008 jeg venter en pige og har haft trang til søde sager gennem det meste af min graviditet... så det er vist bare en skrøne smiley

  • #8   2. dec 2008 Tror virkelig det er en skrøne....som så meget andet omkring graviditeter. Men sød tanke. Jeg havde generelt hang til mad og jeg ventede en dreng..

  • #10   2. dec 2008 griner det tror jeg vist er en skrøne. for jeg havde ikke lyst til noget nogen af gangene og jeg har en dreng og en pige;-)

  • #11   2. dec 2008 *g* jeg har altsid haft tang til sødesager smiley Hvilket køn det er ved jeg så ikke endnu

  • #12   2. dec 2008 jeg har aldrig troet på det.. da jeg gennem graviditetn alligevel lyttede til alle de skrøner der, blev jeg enig med mig selv om at det var en dreng, meeeen det blev en pige.. så tror alt det der er skrøner.. smiley

  • #13   2. dec 2008 Jeg tror os det er en skørne, jeg fik en dreng, og jeg havde kun lyst til frugt, var ude og knlkke mig hver gang jeg drik sodavand, og spiste slik..

  • #14   2. dec 2008 har så hørt at hvis det er en pige man venter har man lyst til søde ting og omvendt hvis det er en dreng har man ikke så meget lyst til søde ting...

    og det passer både med min mor og min søster begge havde stor træng til søde ting og fik piger begge to... jeg selv har ikke lyst til noget sødt... og er kun vokset på maven indtil videre...

    men tror alligevel at det er en skrøne...

    men nu må vi se... håber på at MD scanningen den 23 dec. kan fortælle mig hvad køn den lille har... smiley hehe


  • #15   2. dec 2008 Jeg har læst mig til at når man har hang til søde sager så bliver det en pige og når man er en af dem der elsker rødt kød og lidt fed mad så bliver det en dreng.

    men jeg kan ikke lade være med at spise chokolade og kager hver dag, sådan har det desværre altid været. Kan ikke tage på så har vænnet mig til at jeg kunne skovle alt det ind jeg ville uden det gjorde noget.
    Jeg venter mig en pige


  • #16   2. dec 2008 Men tro ikke på skrønerne for jeg begyndte at tro på dem. Jeg hørte at havde man en spids mave, eller sådan en der sad midt på blev det en dreng og havde man mave lidt over det hele på hofter og en bred bulemave var det en pige. Min mave ser spøjs ud for man kan intet se bagfra, det er bare ligesom en kugle midtpå der går indad i en spids. Hver gang jeg var i butikker kom ekspedienter og unge piger hen til mig og ville snakke om min mave og sagde "det er da en dreng er det ikke?"
    og jo det troede jeg.

    for en anden skrøne sagde at havde man kvalme fik man en pige og havde man ikke blev det en dreng, og jeg har INGEN kvalme haft, har kunne spise alt og lugte til alt. Intet forandret. Så det tydede også på en dreng, og så tjekkede jeg den kinesiske kalender som også sagde det var en dreng.

    så til scanning spurgte jeg efter kønnet selvom jeg godt vidste hvad det var og var begyndt at gå og sige til folk at jeg ventede mig en dreng -det vidste jeg bare, så mange skrøner sagde ikke fejl!
    så til scanningen ventede jeg bare på et klart billede mellem benene og havde allerede billedet klart i hovedet som jeg vidste jeg ville komme til at se -to kugler der hang ned.
    men da jeg så billedet tænkte jeg godt nok for mig selv inden hun sagde noget at det der da lignede skamlæber. og det sagde hun også det var


  • #17   2. dec 2008 har ikke hørt det, men jeg har ikke haft trang til søde sager da jeg ventede min datter og har heller ikke nu hvor jeg venter en dreng

Kommentér på:
Er der noget med at....

Annonce