{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Er der noget galt....? {{forumTopicSubject}}


hej...
jeg var ved lægen i går og fik at vide min datters hjertelyd var rigtig fin, men jeg kan ikke lade være med at tænke.... de sidste par dage har jeg ikke kunne mærke hende sparke ret meget, som hun ellers har gjort, det sidste stykke tid., så jeg går og kan ikke lade være med at tænke på om der er noget galt selvom lægen siger at hendes hjerte banker rigtig flot...

Jeg er i 26+1 i dag.. ved godt denne besked er lang men håber nogen vil læse den...
knuz


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der noget galt....?
  • #3   5. nov 2009 jordemoren sagde til mig at man ikke skulle regne med det var hver dag man ku mærke den lille før man i hvert fald var 28 uger henne.... man behøvede ikke at være nervøs hvis der var en dag eller to hvor man ikke mærkede noget. det ku både være fordi de ik er så aktive eller fordi de sparker om mod ryggen og man derfor ikke kan mærke det når de er så små.....

    krydser fingre for der ikke er noget galt...men kan godt forstå du blir nervøs....


  • #4   5. nov 2009 henriette: jamen jeg har mærket hende meget indtil nu...

    maria: ja man kan ikke lade være med at være nervøs, men jeg tager lige og ser tiden an skal til jm den 11 så kan jeg jo snakke med hende om det...


Kommentér på:
Er der noget galt....?

Annonce