At besvime som gravid?!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er 20+3 henne idag.
Stod i et indkøbscenter i en laaang kø! Lige pludselig begynder jeg at se sort og få det MEGA varmt. Jeg går ud af kø'en for kan mærke jeg ikke er okay.
Jeg går hen i kiosken 5meter væk, og tager en vand op af køleren, står i kø.
Lige pludselig bliver jeg svimmel og alt hvad jeg kan se med mine øjne begynder at blive sort?! Troede jeg var blind! Jeg kunne INTET se.
Jeg husker ikke hvad der så sker. Det sidste jeg husker er at jeg står i køen med en vandflaske.
Det næste jeg husker er at jeg sidder på en sodavandskasse foran kiosken med vand i hånden og en kvinde som holder om mig og siger jeg skal blive siddende?
Manden i kiosken fortæller mig så, at han lagde mærke til at jeg så dårlig ud og da det var min tur, skulle jeg til at falde om, men han når at gribe fat i mig.
Jeg vil så høre jer, om hvad I tror det kan være? Da min læge åbenbart er ligeglad!!!
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
aug 2010
Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259
Lægen var fuldstændig kold over det?
Nej jeg har ingen smerter, udover jeg har en smule ondt i den ene side af underlivet. Men det er ikke direkte en smerte, det føltes bare lidt ubehageligt?
aug 2010
Synes du jeg skal ringe eller? Jeg skal til MD scanning imorgen kl.12.
Har det bedre nu, men stadig lidt ubehageligt i underlivet
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Du havde ikke hjertebanken lige inden ??
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 143
aug 2010
Nej havde ikke hjertebanken inden.
Tror måske det var fordi jeg var lidt stresset og ikke havde spist eller drukket vand nok?
Jeg har det fint nu, udover man self er bekymret. Men skal heldigvis til MD scanning imorgen, så ringer ikke til vagtlægen med mindre jeg får det dårligt.
Men tak fordi i var så hurtige til at hjælpe
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Kan os ske uden for en kø, altså bare hvis jeg står for llænge, men specielt som du oplevede, i en kø..
Jeg har måtte sætte mig ned på huk flere gange og læne mig op af diverce ting inden det går galt. Det er nu ret irriterende ;S
At besvime som gravid?!!!