Endnu en SA herfra :( Endnu en SA herfra :(
ja alt foregik her efter planen denne gang og alt tydede på en rigtig god graviditet og jeg havde det rigtig godt indtil igår..
Jeg begyndte at bløde igår. Sad og så film fra min søster da jeg kunne mærke noget. Tog det dog stille og rolig da det godt kan forekomme i graviditeten.
Lagde mig så ned i sengen for at slappe af og sove, men nåede kun at døse hen da jeg fik ondt i ryggen og maven. Meget!
Det blev så meget værre enndnu og jeg fik virkelig ondt og fik feber og måtte få fat i kæresten. Sagde jeg kunne mærke der var noget fuldstændig galt.
Jeg begyndte at ryste helt vildt og svedte meget og min puls var helt op og ringe. Jeg fik ondt i hele maven og meget i ryggen og kunne mærke jeg skulle på toilettet hele tiden og bad ham om at ringe til lægevagten.
Vi fik først en tid klokken syv og klokken var kun lidt over fire. Det kunne jeg slet ikke vente på og ville på skadestuen istedet.
Vi tog så afsted og hun kunne se nede i ventesalen at jeg var lige ved at besvime og måtte drikke vand hele tiden så jeg blev hentet ind på en stue. Og min kæreste kom med ind. Jeg havde det virkeligt dårligt. Var ved at besvime mange gange i bilen på vej derned og holdte fast i den ene passagersæde.
Jeg fik med det samme taget prøver for blodsukker i øret og diverse og taget et hjertediagram samt sat klistermærker uover hele kroppen for at måle og undersøge hvad det ellers kunne være. Men jeg vidste godt hvad der var galt. Blodtryk og så videre og som altid var mit blodsukker og blodtryk fint.
Der kom derfter endnu en læge en og smuttede igen. VI ventede derefter to timer på der skulle komme en gynækolog. EN meget sød ung pige. Jeg blev længe undersøgt og som minutterne gik blev min tanke til virkelighed. Hun kunne ikke se noget mere. Hun hentede en overlæge. Han var nu også meget sød og fik mig til at smile lidt også. Spurgte mig inden undersøgelsen og jeg vidste hvad der skete og ville have mig til at sige det.
Der blev videre undersøgt og scannet over det hele og fik da ros for hvor "pæn" jeg nu var dernede så det var da en rar ting om ikke andet.
Jeg fik derefter taget blodprøver og har fået ny tid til endnu en og derfter tog jeg hjem igen og har virkelig haft ondt. Lige nu dog lidt bedre. Kan da bevæge mig lidt:)
Sry det lange indlæg. Ville bare lige ud med det..
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
ja det er ikke spor sjovt når det er så voldsomt.. som sagt er det ikke første gang det sker, men denne gang var jeg ret urolig for om det måske var en gul.. Jeg var meget afklaret med at det var ret sikkert at det var forbi men kors! jeg havde det skidt..
Jeg har lavet en aftale med mig selv og osær kæresten om at vi ikke vil have af vide hvor langt jeg er/var, for at holde humøret bare lidt oppe. Især kæresten rammer det hårdt, han er ret ked..
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Hvor langt var du henne?
Kram herfra også..
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
mar 2008
"Jeg har lavet en aftale med mig selv og osær kæresten om at vi ikke vil have af vide hvor langt jeg er/var, for at holde humøret bare lidt oppe"
nov 2008
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
nov 2008
Jeg kan forstå du psørger indtil hvordan jeg har det fysisk? Eller..?
Jamen som mange andre sikkert kan nikke genkendende til, er man træt. Meget træt og har meget ondt. Du har fået din søde engel.. Kan du huske hvordan du havde det dagen efter fødslen..? Sådan har jeg det..
Psykisk er jeg helt fin. Jeg har prøvet det før og jeg vidste jo allerede et par timer i forvejen at der var noget galt, og endte i jeg måtte køres på skadestuen.
Hvor imod kæresten var ret ked af det. Han spurgte i forvejen om ikke han skulle gå ud når jeg skulle undersøges, hvilket jeg sætter stor pris på. Så da han kom ind igen bagefter og jeg forklarede ham situationen, blev han ret ked af det. Har faktisk aldrig set ham så ked af det. Havde tårer i øjnene, da han sad ved siden af mig på sengen.
Jeg selv tog det i stiv arm. Ærger mig dog over at der heller ikke var bonus denne gang, men jeg vælger at tro på at en sådan ting er en ting der kommer når den kommer, og at jeg så bare har lidt længere tid til at forberede hvis man kan sige det på den måde..
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
Ja det må du da undskylde men nu havde jeg kun læst begyndelsen af tråden.....
nov 2008
mar 2008
Endnu en SA herfra :(