{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

ØV MD-scanning idag. {{forumTopicSubject}}

Ihhh har bare haft så mange problemer her i graviditeten så havde set frem til MDscanning idag.

Efter 20 minutters scannen kunnne hun stadig ikke fange et ordentlig billede af hjertet og dets opbygning samt et klart billede af ansigtet så måtte have en ny tid om 14 dage... Må indrømme jeg var noget trist da vi tog hjem, vi fik ikke engang set bette nus rigtig.
Hun sagde Baby sad nede i bækkenet med ansigtet mod min rygrad så hun var nødt til at give en ny tid.

Håber det bliver bedre næste gang, har bare sådan en trist følelse i mavsen lige nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV MD-scanning idag.
  • #2   1. nov 2010 Øv øv hvor træls. Synes godt nok at det vare længe før du kan få en ny tid.
    Da jeg var til min MD, lå han også skidt, så derfor måtte jeg starte med at vrække med numsen. derefter var jeg ude og gå på trapper, og så havde han vendt sig.
    Men håber at den nye scanning viser sig at være bedre, fpr forstår godt din triste følelse i maven...

Kommentér på:
ØV MD-scanning idag.

Annonce