{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

MD imorges {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger så var vi til md i morges.
Bebsen var helt perfekt, og blev målt på alle tænkelige måder. smiley

Vi var heldige denne gang at komme ind til en super sød scanningsdame der virkeligt havde styr på hvad hun lavede! Skønt.
Havde sådan frygtet at komme ind til hende heksen vi var hos sidst (til nf). Men vi slap smiley

Hun spurgte om vi ville vide kønnet - ja tak ! Det er en DRENG !! Hun var ikke i tvivl. smiley
Vi var til køns scanning i uge 16 og fik af vide vi skulle ha en dreng, - og jeg har så købt blåt siden.
Men min kære mand har drillet mig de sidste 14 dage med at hun sikkert havde taget fejl og at vi skulle ha en pige. :S det havde været lidt øv så at ha købt så meget blåt.
Så jeg blev helt lettet da hun sagde det var en dreng idag, og vi så hans tap. Hehe.

Beklager det blev lidt langt. Håber I har det godt.
Hilsen en lettet Signe 20 + 3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MD imorges
  • #3   3. jan 2012 Hvor dejligt at alt er som det skal være, og at der stadig gemmer sig en lille dreng i maven smiley

Og rart med en ordentlig scanningsdame, vi havde selv en meget lidt sød en til NF, så håber vi får en anden når vi skal til MD på torsdag..

• #4   3. jan 2012 Emilie verdens navle - tror man skal gøre sig meget umage hvis man vil se ham mens han ligger stille smiley
    Det er en VILDbasse med stort V . Hehe. Han møffer rundt hele tiden. smiley
    Scanningsdamen sagde også han havde travlt med at drille hende da hun skulle måle ham.

Jeg kunne tydeligt mærke at han prøve at skubbe/sparke scannings dimsen væk.

Milla - selv tak! Det var vildt hyggeligt smiley har drømt om oksemørbrad flere gange siden.
    Vi får da også lige en ekstra scanning i uge 32, fordi hun ikke ku se hvor moderkagen lå, og ville sikre sig den ikke spærrede for udgangen.
    (de andre gange har den været bagtil i toppen, så mon ikke den stadig er det) men en ekstra scanning siger vi ikke nej tak til smiley

Sandra - krydser fingre for at I også for en bedre til md scanning. Det betyder så meget hvordan de er! Held og lykke smiley

• #6   3. jan 2012 Ja det tror jeg du har ret i. Han tager også hånden for hovedet når der skal tages billeder, ligesom sin far smiley hehe
    Ja, glæder mig allerede til næste gang smiley

Jo vi har snakket lidt om navne, men tror lige vi skal se ham først smiley hihi.

Ja for dælen, jeg har sq aldrig før savlet/oplevet at tænderne har løbet så meget i vand ved at kigge og lugte til et stykke kød.. Følte mig totalt som en af hundene.haha. smiley

Kommentér på:
MD imorges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce