MD imorges {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften siger så var vi til md i morges.
Bebsen var helt perfekt, og blev målt på alle tænkelige måder.
Vi var heldige denne gang at komme ind til en super sød scanningsdame der virkeligt havde styr på hvad hun lavede! Skønt.
Havde sådan frygtet at komme ind til hende heksen vi var hos sidst (til nf). Men vi slap
Hun spurgte om vi ville vide kønnet - ja tak ! Det er en DRENG !! Hun var ikke i tvivl.
Vi var til køns scanning i uge 16 og fik af vide vi skulle ha en dreng, - og jeg har så købt blåt siden.
Men min kære mand har drillet mig de sidste 14 dage med at hun sikkert havde taget fejl og at vi skulle ha en pige. :S det havde været lidt øv så at ha købt så meget blåt.
Så jeg blev helt lettet da hun sagde det var en dreng idag, og vi så hans tap. Hehe.
Beklager det blev lidt langt. Håber I har det godt.
Hilsen en lettet Signe 20 + 3
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Og rart med en ordentlig scanningsdame, vi havde selv en meget lidt sød en til NF, så håber vi får en anden når vi skal til MD på torsdag..
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 44
Det er en VILDbasse med stort V . Hehe. Han møffer rundt hele tiden.
Scanningsdamen sagde også han havde travlt med at drille hende da hun skulle måle ham.
Jeg kunne tydeligt mærke at han prøve at skubbe/sparke scannings dimsen væk.
Milla - selv tak! Det var vildt hyggeligt
Vi får da også lige en ekstra scanning i uge 32, fordi hun ikke ku se hvor moderkagen lå, og ville sikre sig den ikke spærrede for udgangen.
(de andre gange har den været bagtil i toppen, så mon ikke den stadig er det) men en ekstra scanning siger vi ikke nej tak til
Sandra - krydser fingre for at I også for en bedre til md scanning. Det betyder så meget hvordan de er! Held og lykke
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 44
Ja, glæder mig allerede til næste gang
Jo vi har snakket lidt om navne, men tror lige vi skal se ham først
Ja for dælen, jeg har sq aldrig før savlet/oplevet at tænderne har løbet så meget i vand ved at kigge og lugte til et stykke kød.. Følte mig totalt som en af hundene.haha.
MD imorges
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside