{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Venter Twins <
Venter Twins <
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

sex og 7 uger ?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Mig og min mand er lidt i tvivl. Jeg er gravid og 7 uger henne vi har længe prøvet det og har været igennem IUI behandling endelig lykkes det for os

Vi er bare i tvivl om at der sker noget med barnet ved at dyrke sex nu når den er såååå lille den er kun 7+2 gammel lige nu, indtil videre har vi ikke gjordt noget da vi har været bekymret men nu har vi begge lyst til det og hvor længe skal man vente, har hørt at der er risiko for at miste barnet de første 3 uger min mor siger at det ikke vil gøre noget at dyrke sex det har de selv gjordt med min far, smiley men alligevel er vi lidt bekymret os fordi vi har ventet lidt over 1 år og nu når det endelig lykkes så er vi lidt ekstra obs på mange ting.

Hvad har I gjordt hvordan skal man forholde sig mht. at være sammen ??

Håber I kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sex og 7 uger ??
  • #1   12. okt 2010 der kan overhovde ingen ting ske baby ligger lang inde og i kommer slet ikke i nærhede

• #2   12. okt 2010 der sker ikke noget ved at have sex..
    det kan man have gennem hele graviditeten om man har lyst.

• #4   12. okt 2010 okay tak for svar Camille - Det ved jeg da jeg skrev tænkte jeg på om jeg sku skrive 3 måneder el. 12 uger derfor.

okay dvs. det gør ikke noget os selv om vi er 7uger henne nu jeg har hørt at det ikke gør noget når barnet bliver stor men tænkte mere på nu når det er meeegeeet nyt.

• #5   12. okt 2010 tusinde tak for alle svar det var godt nok hurtigt smiley
    så behøver jeg ikke at bekymre mig men alligevel kommer jeg til at tænke på dig.

Hvordan føles det for Jer som har været gravid dengang el.i starten hvis i stadig er gravid:)

det er vores første barn så vi ved ikke så meget om alt det her

• #6   12. okt 2010 Jeg har ikke haft sex siden jeg gik fra lillepigens far.
    der var jeg omkring 7+ henne.

men har heller ikke været i noget fast, og synes ikke om tanken med der ligger en anden fyrs baby inde i maven på mig og jeg så har sex med en hahah xD

• #7   12. okt 2010 hehe ja det må vi hellere gøre det vil han blive rigtig glad for smiley

Ja sorry det gik lidt for stærkt det er typisk mig
    men er det virkelig normalt at tænke sådan vi er begge bekymret ind imellem selv om vi ved og har hørt at barnet ligger langt inde så tror vi at barnet alligevel kan tag skade af det. Vi skal måske lige vende os til den tanke og være mere forsigtig og tag det stille og roligt fremover. pu haaaa der er godt nok rigtig mange ting man begynder at tænke over og overveje håber ikke at jeg er alene om det smiley

det aller bedste er bare at jeg glæder mig såååååååååååååå meget til at maven vokser er simpelthen lidt ligeglad med sex og samliv fortiden (babyen fylder meget mere lige nu) med mindre manden ikke kommer i nærheden af mig hehe

og kan lige forstille mig med den store mave og de forskellige stillinger smiler..min mave ser allerede ud som om jeg er 3 mdr. henne nogen gange kan den blive rigtig stor for det meste lige efter jeg har spist og har drukket.

• #8   12. okt 2010 jeg var gravid i 8 uger og vi dyrket os sex mens jeg var gravid, gud hvor bliver man følsom når det er smiley ih glæder mig til at blive gravid igen, forhåbentlig i alle 9 måneder

Kommentér på:
sex og 7 uger ??

Annonce