sex og 7 uger ?? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Mig og min mand er lidt i tvivl. Jeg er gravid og 7 uger henne vi har længe prøvet det og har været igennem IUI behandling endelig lykkes det for os
Vi er bare i tvivl om at der sker noget med barnet ved at dyrke sex nu når den er såååå lille den er kun 7+2 gammel lige nu, indtil videre har vi ikke gjordt noget da vi har været bekymret men nu har vi begge lyst til det og hvor længe skal man vente, har hørt at der er risiko for at miste barnet de første 3 uger min mor siger at det ikke vil gøre noget at dyrke sex det har de selv gjordt med min far, men alligevel er vi lidt bekymret os fordi vi har ventet lidt over 1 år og nu når det endelig lykkes så er vi lidt ekstra obs på mange ting.
Hvad har I gjordt hvordan skal man forholde sig mht. at være sammen ??
Håber I kan hjælpe
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
det kan man have gennem hele graviditeten om man har lyst.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
okay dvs. det gør ikke noget os selv om vi er 7uger henne nu jeg har hørt at det ikke gør noget når barnet bliver stor men tænkte mere på nu når det er meeegeeet nyt.
mar 2009
så behøver jeg ikke at bekymre mig men alligevel kommer jeg til at tænke på dig.
Hvordan føles det for Jer som har været gravid dengang el.i starten hvis i stadig er gravid:)
det er vores første barn så vi ved ikke så meget om alt det her
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
der var jeg omkring 7+ henne.
men har heller ikke været i noget fast, og synes ikke om tanken med der ligger en anden fyrs baby inde i maven på mig og jeg så har sex med en hahah xD
mar 2009
Ja sorry det gik lidt for stærkt det er typisk mig
men er det virkelig normalt at tænke sådan vi er begge bekymret ind imellem selv om vi ved og har hørt at barnet ligger langt inde så tror vi at barnet alligevel kan tag skade af det. Vi skal måske lige vende os til den tanke og være mere forsigtig og tag det stille og roligt fremover. pu haaaa der er godt nok rigtig mange ting man begynder at tænke over og overveje håber ikke at jeg er alene om det
det aller bedste er bare at jeg glæder mig såååååååååååååå meget til at maven vokser er simpelthen lidt ligeglad med sex og samliv fortiden (babyen fylder meget mere lige nu) med mindre manden ikke kommer i nærheden af mig hehe
og kan lige forstille mig med den store mave og de forskellige stillinger smiler..min mave ser allerede ud som om jeg er 3 mdr. henne nogen gange kan den blive rigtig stor for det meste lige efter jeg har spist og har drukket.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
sex og 7 uger ??