{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.958 visninger | Oprettet:

Forliggende moderkage, ingen sex??? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Sad og læste lidt på nettet da jeg har foranliggende moderkage og ikke mærke min lille pige endnu. Selvom jeg er vildt nervøs da jeg ikke mærke hende endnu ser det jo ud til at være normalt. Det er jo 2. graviditet. Hvornår mærkede i med foranliggende liv i 2 graviditet?

Fandt så samtidig noget med forliggende moderkage ( altså så den ligger foran fødselskanalen ) hvilket jeg fik at vide min gjorde i uge 15. Der står at hvis man har det må man ikke dyrke sex da man så rammer moderkagen og kan risikere blødninger og for tidlig fødsel.
Jeg blødte jo voldsomt i uge 13 hvor vi troede jeg mistede men ingen sagde til mig dengang det kunne hænge sammen. Jeg fik at vide det var store blodansamlinger jeg havde der havde revet sig løs.
Jeg har ikke blødt siden og vi har da haft sex ca 3 gange om ugen siden.
Dog føles det faktisk tit som om min mand rammer noget derinde og det er lidt ømt.
Nu efter at have læst dette er jeg jo viiiiildt nervøs?
Kan vi have skadet barnet? Må man virkelig ikke have sex? Jeg aner jo ikke om den har rykket sig med op og ikke længere er foranliggende. Skal først til MD scanning den 7 maj.
Har i nogle erfaring og hvad har i gjort/ville i gøre?

Skal lige siges hverken da vi blev scannet i uge 15 eller da jeg var hos jordemoder nævnte de ikke noget om at vi ikke måtte have sex.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forliggende moderkage, ingen sex???
Kommentér på:
Forliggende moderkage, ingen sex???

Annonce