Sex legetøj / dragter {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Min mand vil gerne udforske vores sex liv lidt mere han vil rigtig gerne prøve udklædning af min i en fræk dragt af en art.
Plus han gerne vil prøve med legetøj ..
Jeg har sagt ok til det og i går sad vi og kiggede på sider hvor man kan købe det, og vi fandt det vi ville prøve,
Men nu her dagen efter har jeg lidt fortrudt på mine egne veje pga jeg har lidt ex på sidebenet og har lidt hænge hud efter jeg fået Emma plus jeg har 7 ar fordel på hele maven og så mit grimme ar efter kejsersnit,
Vi har været sammen i 13 år og har ikk et kedelig sexliv .
Men selvfølge elsker han mig som jeg ser ud eller ville han jo ikk selv spørge om det..
Vi har prøvede meget i vores sexliv men aldrig legetøj ..
Nogen der har det?? Undskyld det blev lang og sikkert ikk gir nogen mening he he
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 212
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Og som en anden foreslår ville jeg finde noget som dækkede det du er utilfreds med. Du kan jo prøve det i butikken.
jeg har prøvet både udklædninger og en noget legetøj - hvad har du af spørgsmål?
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Vi kvinder er fantastisk gode til at se mere kritisk på os selv end vores partner gør, så spring ud i det og se det som noget ekstra krydderi.
I forhold til legetøj, kan jeg personligt anbefale at prøve det...første gang jeg blev præsenteret for det, var jeg også lettere skeptisk, men for mig giver det et ekstra pift....
Legetøj og udklædning er ikke noget min partner og jeg bruger hver gang, men når der lige trænger til lidt ekstra i hverdagens trummerum bliver det fundet frem....og det kan sådan set lige så godt være mig som ham der ligger op til det.
Så rigtig god fornøjelse herfra
mar 2008
Ang legetøj har vi pt kun bestilt til mig ikk manden det var hans ønske og jeg tænker lidt jeg har aldrig prøvede andet ind min mand og vil sikkert tænde en del på en vibrator hvor han bestemmer hvornår og hvor og når den nok..
jun 2011
mar 2008
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
En pikring derimod, er et ret fantastisk sexlegetøj! Den er som udgangspunkt rigtig god til mænd som kommer lidt hurtigt, da den presser på roden af pikken, og giver bedre udholdenhed. Vi brugte den meget som "træning" dengang jeg havde en kæreste som blev lidt rigeligt begejstret.
Og de fås også med en masse ting på! Man kan få en med en lille vibrator på og den er - i min optik og i forhold til min lyst - intet mindre end genial. Vibratoren går lige på klitten og det er ret godt. Man kan også få en med to ringe i, hvor den anden ring går rundt om bollerne - nogle mænd kan godt lide at blive hevet lidt i dem, så er den god.
Man kan også få en hvor der hænger et par små kugler ned med lidt vægt i, som stimulerer anus, hvis man kan lide det
Pikringe er ret smarte, og koster stort set ingenting. Prøv at google, der er ret mange lækre!
jun 2011
mar 2008
Skal jo ikk kun være mig der skal nyde osse manden men han var ikk helt sikkert på om jeg ville være med på den, det aldrig noget vi sådan har snakket om eller haft brug for..
Vi plejer krydder vores med binde hinanden og forføre ikk s/m eller noget kun kærlig og alle steder i hjemmet ..
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 89
Jeg brugte dem til dildoparty og deres produkter er af høj kvalitet.
De har os en del til par og en telefonlinje man kan ringe til hvis man har nogle spørgsmål og deres indpakning er os meget meget diskret
mar 2008
Sex legetøj / dragter