mit ar i livmoderen gør ondt {{forumTopicSubject}}
Jeg er indimellem begyndt at have ondt i mit ar (i livmoderen) (har fået 3 kejsersnit og skal have mit 4 til oktober)
Det er som om det strækker sig.. Der kommer også niv og jag indimellem. Og ja det gør det jo pga livmoderen vokser..
Jeg er virkelig nervøs for om min livmoder kan holde resten af graviditeten
Det er specielt når jeg går at det kommer, så jeg må stoppe helt op og slappe af så meget som muligt..
Skal til kontrol hos overlægen her den 23, hvor jeg jo reglmæssigt blir scannet hver månede..
Så vil snakke med ham om det det.
Vil bare helt ikke have hende ud før tid.. 2 uger før tid kan jeg gå med til, men så heller ikke mere.
Tænker jo også på hvilke risi der er for hende hvis hun kommer ud meget før tid..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jeg fik mit for 2 år siden, og jeg har også det som du beskriver, niv, jag mv, og jeg var til kontrol sidst da jeg var 29+1, og da fik jeg afvide det hele så meget pænt og fint ud, og at det ikke virkede til at være nogen risiko for det ville gå op...
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
Overlægen er meget obs på om jeg har ondt osv i mit ar.. derfor jeg går til de kontrol også.
og da der er belevet skåret i aret 3 gange er chancen større for at det spænger op end hvis det kun er blevet skåret i en gang.. (det sagde overlægen til mig)
Men har aldig haft det sådan under mine andre grviditeter at jeg ligefrem får ondt når jeg går, og jeg må stoppe og og slappe af før det stopper igen..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
den læge jeg snakkede med, sagde at jo "længere" tid arret havde fået for at hele, desto større var chancen for det ikke gik op igen, da det så er hærdet
mit ar i livmoderen gør ondt