{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

kejsetsnit ar og plukkeveer {{forumTopicSubject}}

endnu et lille spørgsmål om plukkeveer...

jeg mærkede ikke mine plukkeveer med amalie, men det skal jeg da lige love for jeg gør med lillebror (jordmor fortalte at det er helt normalt at de bliver meget tydeligere når man er gravid anden gang)

men er lidt bekymret da jeg er begyndt at få stikken og smerter i mit gamle kejsersnit ar når jeg har plukkeveer... er det noget jeg skal være bekymret over eller er det helt normalt? skal til lægen den 27 dec. så vil selvfølgelig lige høre hende der...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kejsetsnit ar og plukkeveer
  • #1   14. dec 2011 Jeg ville hvertfald lige snakke med lægen om det. Jeg har ikke smerter i mit ks ar, altså det kan godt klø lidt nogle gange, men har ingen smerter. Måske det bare er arvævet, men ville lige snakke med dem om det.

Hvis smerterne ikke er voldsomme og ofte, så ville jeg vente til den 27, ellers ville jeg da ringe op og spørge om det er noget du skal bekymre dig om.

• #2   16. dec 2011 Jeg har haft smerter i ks ar fra stort set første dag...

Noget med at det hele skal udvides - strækkes og give efter, så det vil kunne mærkes.

Mærked ingen plukveer ved frederic, kun fordi jm sagde at den var stenhård under en undersøgelse - ellers havde jeg aldrig opdaget at det var dem.. Her lå han i tværleje og kom også ud ved pks.

Kommentér på:
kejsetsnit ar og plukkeveer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce