{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

brug for et råd eller 2... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...
Her for cirka 6 1/2 måned siden fik min mand og jeg to skønne unger en pige og en dreng.. aldrig nogen vi har fortrudt overhovedet på nogen måde ingen tvivl om det smiley men sagen er nu den at jeg igår efter middags kunne teste positiv igen og har formentlig termin omkring februar 2011 cirka en mdr. efter vores tvillinger er fyldt 1 år... vi er meget i vildrede over hva vi skal gøre.. manden går pt. uden job og jeg skal starte i job igen til januar 2011 og ja vil så skulle stoppe kort efter.. så om jeg beholder mit faste job er også uvist... vi ved simpelhen ikke hva ben vi skal stå på.. det skal lige siges at jeg er den del mod abort dels fordi jeg ikke ved hvordan jeg vil reagere psykisk.. nogen der har nogle gode råd til os så vi kan få snakket det rigtig godt igennem???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brug for et råd eller 2...
  • #2   10. aug 2010 jeg ville aldrig vælge en abort, der er som regl altid en løsning i sidste ende, og i ska som nok klare det... held og lykke med det

  • #3   10. aug 2010 Det er vidst også for sent og få abort hvis du har termin i feb.. jeg har også termin i feb og er 14+3 idag?

  • #4   10. aug 2010 Øh undskyld mit opstød men linda man får sku ikke børn eller fravælger børn pgr børne checken man får vel børn af lyst og ikke hvad man kan få fra det offentlige.
    Susanne pu ha kan godt se jeres situation ikke er spor nem men syntes bestemt i skal snakke sammen om hvad i begge bedst kan leve med for det bliver en hård tid med 3 så små børn men omvendt så får de rigtig meget glæde af hinanden senere hen. de bedste ønsker her fra uanset hvad for et valg i træffer


  • #5   10. aug 2010 nu bliver jeg nok høvlet ned.
    men hvis man ikke har lyst til at få børn lige nu, så synes jeg altså man skal beskytte sig.

    men hvis i ønsker barnet, skal i selvf beholde det.


  • #6   10. aug 2010 Enig pernille men kan jo desværre smutte for selv den bedste ;o)

  • #7   10. aug 2010 Enig med Pernille.
    Hvis i ikke er klar til flere, hvorfor har i så ikke beskyttet jer ?
    Medmindre dette er et uheld.

    Kan sagtens forstå at i ikke har råd/tid til en/to mere .
    Men altså, det vel jer der har haft sex ?


  • #8   10. aug 2010 Jeg ville ikke kunne få en abort da jeg nu ved hvad der kommer ud af det.. medmindre at det var en upser altså hvis der er brugt beskyttelse..

    Men men, man skal også tænke på den tryghed/sikkerhed i kan give jeres børn med en arbejdsløs og måske dig, der er altså regninger der skal betales og hvis i kan se det kommer til at knibe så vil jeg nok vente med 3 barn til økonomien er sikret..


  • #9   10. aug 2010 Og skal lige siges til dem der snakker om beskyttelse så har vi været beskyttet troede vi... skal nu til endnu flere undersøgelser for at se om det er min krop der ikke optager p-piller ordentlig smiley men tak for råd alle sammen.. og vi vælger ikke pga. økonomo den skal vi nok klare hvis det er.. som som en af jer skrev kan være det bliver hårdt men de vil jo få rigtig meget glæde af henanden.. og nej man får ikke børn efter hva man kan få fra det offentlige er jo ikke derfor vi har fået børn.

  • #10   10. aug 2010 Hvorfor skulle du blive fyrret bare fordi du er gravid igen???
    godt nok er der nogen firmaer der er begyndt og vælge fyrring og så vælge og betale den "bøde" der nu kommer oven i men det er vidst ret sjældent nu da mange sager er endt helt op i 250000kr i erstatning til den gravide ;o)


  • #11   10. aug 2010 ja min beregning er vist gået lidt skævt kan jeg læse mig til smiley min sidste mens havde jeg omkring den 15 juni få dage før barnedåb/bryllyp den præsise dato kan jeg desværre ikke huske..

  • #12   10. aug 2010 frederikke var knap 2 da vi fik vores tvillinge piger, og sys faktisk ikk det er hårdt, alledere nu har de rigtig meget gavn af hinanden, så det ska nok gå

  • #13   10. aug 2010 Jeg tror da jeg vil beholde barnet , der kan jo ske meget på 9 måneder og måske er din mand heldig og få et job igen , det kan være hårdt psykisk og få en abort , men man ved jo aldrig hvordan man bliver påvirket af det det er jo meget forskelligt.
    Håber i når frem til det bedste løsning for jer smiley


  • #14   10. aug 2010 Hvis man kan dyrke sex, kan man også tage de konsekvenser der evt. måtte følge. Så personlig selv ville jeg beholde barnet.
    Synes ikke man bare kan fjerne barnet fordi det ikke lige passer ind lige nu. For når barnet er kommet, skal man nok få tingene til at hænge sammen på en eller anden måde smiley
    Men det er selvfølgelig min mening smiley Nok fordi jeg fik hjælp til vores skønne datter. Og bliver lidt ked af/gal over dem der bliver gravid og så ikke vil ha barnet alligevel.
    Men den beslutning i tager er den rigtige og den er der INGEN der kan kritisere!!
    Håber ikke jeg lyder for kællinge agtig....


  • #15   10. aug 2010 Nu fik vi altså også hjælp til at blive gravide.....Men mener stadig ikke børn skal sættes i verden for en hver pris....... Jeg er ikke for abort, men i visse tilfælde synes jeg nok det er en løsning.....

    Ved ikke helt i den her situation.......hvis der slet ikke er overskud både psykisk og fysisk...herunder økonomisk.... Så syne jeg nok man bør tænke på de børn som allerede er her...... det er dem I har det største ansvar for lige nu......Men den er svær.....for hvis der er overskud, ja så ville jeg melde lillebror eller lillesøsters ankomst.....og være lykkelig.....


    Nu venter jeg selv tvillinger og ønsker ikke der skal komme søskende til dem, helt tæt på......men skulle det ske - ja så...


  • #16   10. aug 2010 Til venter skønne tvillinger.. stort tillykke i har noget se frem til det er slet ikke så hårdt som mange siger smiley

  • #17   10. aug 2010 men noget helt andet også.. er der nogen som ved hvor stor chanchen er for at det bliver tvillinger igen ved det er noget min mand tænker meget over??

  • #18   10. aug 2010 Susanne: tak vi glæder os også helt vildt..... Vi har ikke været "skræmt" på noget tidspunkt.... Det er virkelig ønskebørn og tror også meget det er hvad man gør det til......



  • #19   10. aug 2010 Jeg ville uden tvivl beholde barnet - der skal nok vise sig en løsning på det hele.
    Held og lykke.


Kommentér på:
brug for et råd eller 2...

Annonce