{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Har brug for et råd... {{forumTopicSubject}}

Da jeg var omkring de 10 år, var jeg ved sundhedsplejeske som fortalte mig at den mand jeg hele mit liv har kaldt far ikke er det... Den gang slog det mig helt ud og jeg kunne ikke få nogle svar på mine spørgsmål af min mor (som nu er død, i hvert fald for mig)

Da jeg var 17 blev jeg smidt ud hjemme fra og fik det rigtig dårligt. jeg skrev da et brev til min biologiske far og fik faktisk svar på det.. Vi har skrevet 4 breve men for 3 år siden gik det i stå da jeg ikke kunne tage mig sammen til at svare, idag fortryder jeg men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre da jeg er bange for at såre min far (altså ham der altis har været der for mig...

Jeg ved jeg har en lille søster på godt 3-4 år som jeg aldrig har set og jeg har heller aldrig set in biologiske far...

Jeg spørger derfor, hvis det var jer, ville i så tage kontakt igen og få de sidste brikker på plads eller helt lade vær?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for et råd...
Kommentér på:
Har brug for et råd...

Annonce