{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

Marianne  N
Marianne N
Tilmeldt:
15. apr 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

brug for råd :( {{forumTopicSubject}}

Det har ikke noget med baby at gøre.!

Hej smiley

Ja, jeg går nok i små sko men trænger sådan tila t komme ud med det til nogen jeg slet ikke har et personligt forhold til.

Sagen er den, at jeg tilbage i oktober 2012 købte et weekendophold til over i københavn da han har en del venner derover og kan mærke han savner "de gamle tider". Men så i november siger han til mig "Hej skat, jeg synes vi skal til at købe hus, så alle mine penge jeg har over efter regninger ryger ind på en lukket konto så vi kan bruge dem til udbetaling af hus". Jeg tænker fedt nok, hvorfor ikke vi har jo alderen til det. Så i slutning devember/starten af januar spørger jeg ham af, om vi ikke snart skal indløse det gavekort (udløbsdate var marts 2013) og komme over til vennerne. Men der siger han "Nej det har jeg ikke råd til da alle vores overskydende penge går ind på en konto til udbetaling af huset og jeg tænker OKAY fair nok, det er og så lidt vigtigere end et weelendophold. Så spørger jeg ham en søndag (mens vi kigger på rejser sydpå) om vi ikke kan droppe vores ferie uge 31 og så tage afsted uge 42-43 fordi der er vores baby kommet til verden og ville ikke sydpå med tyk mave. Og der siger han nej og der var ikke det, der ikke var galt. Fint tænker jeg det kun et spørgsmå. smiley
Så ringer han en dg jeg er i skole (han er lastbil chauffør) og siger "jeg skal med gutterne på herretur til spanien en uge og se motorløb" Øh nej det skal du ikke sagde jeg. "Jo biletterne og alt er bestillt og der er ingen vej tilbage mere".
Jeg tænker bare, du har ikke råd til en sølle weekendophold eller til at flytte din ferie, men pisser bare sådan afsted til spanien.
Blev virkelig ked af det og det er jeg stadig. De rejser om mindre end 3 uger. smiley

Hvad havde I gjort i det tilfælde?

Hilsen Marianne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brug for råd :(
  • #1   21. maj 2013 Jeg havde fyret ham en på hoved. Og så havde jeg ophævet den der hus konto i har. Det skulle min mand ikke tilbyde mig i hvert fald man snakker om tingene, man køber ikke noget uden at snakke først om det ej var blevet gal

  • #2   21. maj 2013 Han var røget på røv og albuer!!

  • #3   21. maj 2013 Jeg var blevet SÅ gal og ikke mindst ked! Jeg havde sagt han kunne glemme
    Alt om hus kontoen hvis han tog afsted!! Ventede i ikke barn, så ville jeg have smidt ham for porten i en tid, til han kunne få styr på sine prioteringer, og ikke agere så egocentrisk!


  • #4   21. maj 2013 Og jeg ville nok også droppe fælles ferien og tage et lækkert sted hen med en veninde.

  • #6   21. maj 2013 Jeg var blevet stiktosset. Uden lige.

    Helt ærligt - det slet ikke OK. Fint, hvis han havde sagt at han havde brug for en sidste herretur inden baby, og vendt den med dig.
    Men det med at han ikke har råd kommer pludselig til at lyde som en latterlig undskyldning! Jeg ville virkelig føle mig svigtet, at min mand ikke gad bruge tid og penge på ferie med mig, men gerne med drengene.

    Har du fortalt ham, hvordan du har det med det?


  • #7   21. maj 2013 Stik tosset! Ville give ham et ultimatum

  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #8   22. maj 2013 Ja jeg har fortalt ham at det gjorde mig rigtig ked af det. Og at hvis vi (hans lille familie) betød noget for ham blev han hjemme. Men får bare det svar "du er da bare total misundelig til du ikk må komme med". Og det gør mig mere ked af det endnu.
    Vi bor i mine forældres lejlighed gratis så vi hurtig fik sparet alle penge sammen til et pænt og lækkert hus.
    Har godt overvejet at pakke hans ting og sige han kan komme igen når han har fattet budskabet.
    Hans venner kan intet se galt i det så derfor jeg skriver herinde for ku jo bare være mig der er hysterisk. smiley


  • #9   22. maj 2013 Ej se og gi ham sparket han pisser på dig for vildt man. Og så se og få slettet den hus konto. Han har vel brugt penge derfra til "sin" latterlige ferie

  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #10   22. maj 2013 Det et en konto der er lukket så han kan ikk hente pengene derinde.
    Puha det er en stor og svær beslutning at tage.
    Havde jo håbet på vi blev en rigtig lille familie ned hund, datter og os to. smiley


  • #12   22. maj 2013 Altså havde min kæreste behandlet mig sådanne var jeg gået fuldstændig agurk og havde nok overvejet hvis man slet ikke kunne få pengene ud om de var det værd hvis han skal være sårn

  • #13   22. maj 2013 Jeg synes ikke nødvendigvis du skal smide ham helt ud - men han skal satme forstå, det IKKE er i orden. Og hvis han ikke forstår det når du forsøger at sige det til ham, må du jo finde en anden måde, f.eks ved et "time out". Hvad med at pakke en taske med hans tøj i, så når han kommer hjem kan du give den til ham og sige, at nu er tasken pakket til hans "ferie" for den starter NU og han må finde et andet sted et indtil den rigtige ferie, også tænker over hvad han egentlig vil.

  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #14   22. maj 2013 Tror bare han er ligeglad med sådan noget. Så sover han bare i sin lastbil. Der røre han ikk overhoved.

  • #15   22. maj 2013 Så må du jo gøre noget du ved rør ham! Jeg syns bare det vil være frygteligt hvis ikke gør noget, og at han så tror at denne adfærder er iorden, for så gør han det jo 100% igen smiley

  • #16   22. maj 2013 Så lad ham sove i sin lastbil. På et tidspunkt skal det nok ramme/røre ham - og hvis ikke, ja så det måske bedst....

  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #18   22. maj 2013 Ja, tror jeg pakker en kuffert med hans tøj og køre til det sted han skal læsse imorgen og skriver et brev hvor jeg beskriver alt ned, at jeg er ked af det og skuffet og at jeg vil have time out i et længe stykke tid fordi jeg ikk kan holde til det her mere. Går og er ked af det konstant og det er ikk sundt for prinsessen. Og det brev hænger jeg ved hans kuffert. Så skal jeg slet ikke se ham eller noget. Så står den bare der når han kommer. Med hans navn på.

  • #21   22. maj 2013 camilla: jeg tænker bare at når han lige frem står og griner hende op i hoved når hun siger det ikke er i orden. så har man jo ikke respekt for hinanden. det er bare sådan noget jeg ikke ville finde mig i

  • #24   22. maj 2013 Jeg synes ikke at hun skal gå fra ham KUN pga den episode. Men giver ham noget at tænke over. Det jeg bider mest mærke i, er at hun skriver at det ikke ville rører ham at blive smidt ud et par dage. Min mand ville da være ude af sig selv, hvis jeg fjorden sådan eller lignende.



  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #26   22. maj 2013 Han er ret følelses kold, det har har været vant til fra ung af at "her er ingen kære mor du kan hyle til" da han Var fisker. Og det sidder stadig i ham.
    Har aldrig det han græde eller noget i den stil. Han siger det gør ham ondt, men viser det ikke. Og det kan godt være svært for mig. For føler han Er ligeglad.


  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #28   22. maj 2013 Ja og det vil jeg bruge den "time out" til at finde ud af om jeg vil blive ved med at leve med, eller om det bare skal være det.
    Han har sået mig rigtig mange gange i de 3,5 år vi har været sammen. Og nu er det jeg ikk vil det mere og den rejse til Spanien var prikken over I'et.


  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #30   22. maj 2013 Det værste er at han siger "du er da bare misundelig til du ikk må komme med".
    Øh nej, det er jeg ikke.
    Og så er det oven i købet fra fredag - fredag de skal afsted, det er MIN høj hellige weekend, den eneste tid vi kan være sammen.
    Han kan ikk få ferie på efteråret med inden for to dage har han da fået det ordnet.
    Det gør squ ondt, og er så træt af det efterhånden så må han finde ud af hvad han vil.


  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #32   22. maj 2013 Ja det er det.
    Tak for svarene, ville bare vide om det bare var mig der er hysterisk.


  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #34   22. maj 2013 Nej man kan ikk snakke med ham om sådan noget. Han har tusinde undskyldninger ..

  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #35   23. maj 2013 Det er rigtig træls.


  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #36   23. maj 2013 Det har jeg også mest lyst til.kan bare ikk være sur mere end 10 min af gangen. Og det ved han.

  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #38   28. maj 2013
    Hej Heidi N smiley

    Ja det har jeg.
    Han har droppet sin herretur. Men for ikke at stå som en "taber" har han sagt at der er noget galt i min graviditet som gør at han ikke vil afsted.
    Bedre end ingenting.


  • Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #39   28. maj 2013
    Det er jeg også, virkelig.
    Havde jeg slet slet ikke regnet med og der trillede en tåre.
    Har sagt til ham, at det betyder meget, rigtig meget for mig det han har gjort og at jeg aldrig vil glemme ham for det. smiley

    Ja, han er lidt bange for at blive upopulær og "nå der er vist en under tøflen". smiley


Kommentér på:
brug for råd :(

Annonce