{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

for meget at forlange.... {{forumTopicSubject}}

ved ikke lige om det er det rigtige sted at skrive men jeg er bare så ked af det.....

Min kæreste og jeg bor sammen, sammen med mine to katte.... Det eneste min kæreste skal lave er at tømme kattebakken hver dag. Jeg vil ikke have det lugter af kat....ved ikke noget værre.
Jeg gør rent og laver mad og vasker op, hver dag.....vi går begge hjemme, da jeg er sygemeldt og han er arbejdsløs....

er det for meget at forlange at han skal tømme den?
det er jo ikke fordi jeg ikke selv gider, men når man får at vide det er farligt for ens kommende barn er det jo ikke det smarteste at gøre selv....

men gider bare heller ikke skændes hver dag, så det er lige før jeg gør det selv.....

andre der selv tømmer deres kattebakke? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for meget at forlange....
  • #2   31. okt 2009 du kan få taget en blodprøve ved din læge for at se om du har haft den parasit mener jeg det er man kan få af det og har du det kan du roligt tømme kattebakken jeg gjorde det delvist selv når jeg synes manden var for langsom smiley

• #3   31. okt 2009 Nu har jeg ikke vidst at jeg var gravid før i uge 22.
    Men da jeg boede hjemme og skulle skifte kattebakken tog jeg handsker på. Og det gør jeg også når jeg skifter min kanin.. og stadigvæk er mit barn sundt og rask.

det er IKKE for meget at forlange af ham at han skal gøre det.
    Han skal også lave noget. Og hvis det er det eneste han laver. så kan jeg ikke se problemet i det.

Som Louise siger så er det godt at man snakker om tingene og fordeler opgaverne mellem sig. Selvom jeg ikke bor sammen med kæresten endnu har vi snakket om det. Og selvom han ikke er meget for at skifte ble så vil han gøre det alligevel.. Det er jo også ham der har "lavet" ham så må han også gøre sig lidt nyttig udover det han har leveret smiley

• #5   31. okt 2009 Har du ladet ham læse alt omkring hvad der kan ske hvis du selv tømmer? Sådan rigtig skræmme kampagne smiley Måske han så går det uden diskution smiley Synes det er rimelig han gør det smiley

• #7   31. okt 2009 kan ikke se det er så svært at tømme kattebakken. vi har de remligste katte der får super foder og gør man det hver dag, lugter det næsten ikke.... ( sandet lugter af babypudder)

vi har snakket om tingene....mange gange....hver gang resulterer det i at han lover at gøre det..... også går det et par dage også er vi tilbage igen.... det er den samme diskution jeg skal tage hver gang.... han vil gerne støvsuge.... men det er når han synes der trænger ( en gang om måneden eller noget) og han vil gerne vaske tøj ( men vasker alt tøj sammen for det kan da være lige meget med at sortere det) osv.... sådan kan jeg blive ved..... jeg gjorde gerne det hele selv når jeg alligevel går hjemme og keder mig, men udsætter altså ikke bevidst mit kommende barn for fare når det kan undgåes..... og jeg går ikke på kompromi med lugten af katte bakke, for ved selv hvor klamt jeg synes det er at besøge andre og man kan lugte kattebakke smiley baddr!

kan man være 100% sikker på den blodprøve man får taget? jeg mener der er ikke en risiko for man alligevel kan blive smittet selvom man har haft det før? jeg tager ingen chancer....

• #9   31. okt 2009 her har skræmmekampagne hjulpet - har dog stadig selv tømt nogle gange da han arbejder meget og man jo ik kan gå rundt u den stank alt for længe - bare husk grundig håndhygiejne, bruger altid handsker og vasker hænder grundigt bagefter!

• #11   31. okt 2009 Louise j: det er meget pædagogisk rigtig det du skriver ( læser selv til pædagog og er ud af en ren drenge familie så ved nogenlunde hvordan man manioulerer) men her hjælper ingen kære mor.....

han lover og lover men der sker ikke en skid.... vi er flyttet i lejlighed og det kræver vi får ryddet op og vasket op osv for vi overhovedet skulle kunne holde at være her.... men lader jeg det stå.... kan det stå i en måned (hvor han er pisse sur) også mister jeg altså tålmodigheden....

hver gang vi har haft en snak og jeg tænker nu har han fattet det...så går der et par dage også er vi tilbage ved det gamle igen....

Jeg glæder mig bare til han finder noget arbejde for så er det ok jeg skal lave det meste herhjemme.... synes bare det er rigtig træls han bare går og glor på jeg gør rent osv.....

men katte bakken er vel det mindste man kan gøre for sin gravide kæreste og det barn man har ønsket sig i så mange år..... hmm.....mænd!

• #13   31. okt 2009 maria køb de der masker man bruger når man maler og hansker så må du gerne tømme kattebakken så er problemet løst. men nej det erikke for meget at forlange

• #14   31. okt 2009 Louise :
    - Det er altså ikke altid rigtigt det du skriver med, at mænd ikke har den samme ''renlighed'' som os kvinder, og at de skal have nogle faste rammer..

Herhjemme er det altså Christian der gør rent.. Og helt ærligt, er det fordi jeg er for doven.. Herhjemme er det faktisk lige stikt modsat af det Marie skriver.. Det er mig der ikke kan losse mig i gang, fordi jeg VED han gør det..

Men Marie :
    -Nej, det er ikke høje krav du har.. Men pas på, du ikke snakker til ham som et barn.. smiley Altså, mener sådan lidt med at skulle sige, du må ikke sidde ved computeren før du har ryddet op på dit værelse agtigt.. smiley

• #15   1. nov 2009 louise: min kæreste er 34 år, så hvis han ikke har fattet det nu...tror jeg sku ikke det kommer smiley

louise og victoria: kan godt se hvad du mener.... men han ved godt jeg er pædagog og han siger altid " du skal ikke lege pædagog med mig" hmm.... svært at få noget gennemfært når man ikke må tale ordenligt og heller ikke må tage som til et barn.... kan jo heller ikke bare give mig til at råbe og skrige.....

camilla: jeg har prøvet at fortælle ham det der med så betyder han ikke nok osv og at så kan vi bo hver for sig.... så spørger han bare om det er det jeg vil..... det er lidt umuligt at trænge igennem..... smiley

ved godt det lyder som om jeg bare ikke vil løse problemet, men har virkelig prøvet alle de gode råd..... nu skal han tømme den igen i morgen, så må vi se om han fattet noget af det jeg siger.... ellers må jeg køre på hans samvittighed på at det er hans skyld hvis han skader vores barn for så må jeg gøre det selv.....

• #17   1. nov 2009 Louise :
    - Klap dog lige hesten!!! Det var sgu da nogle mærkelige kommentare og komme med..

''Men det må være kedeligt bare at sidde ned og ikke gide lave noget fornuftigt''..
    Nu er det sådan jeg sådan set også laver nogen fornuftigt!!!

Kommentér på:
for meget at forlange....

Annonce