{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

bange for at malke for meget ud. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg skal begynde at prøve at malke ud så farmand kan tage nogle af nætterne.
Men jeg er bange for at få malket for meget ud så der ikke er nok når lillepigen bliver sulten.
Nogle der har prøvet det?
Og hvornår er det bedst at malke? Er det når hun lige har spist sådan så der er "lang" tid til at danne ny mælk? Men så er der jo nok heller ik så meget at malke ud?
Alle de spørgsmål til noget jeg troede var så lige til! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bange for at malke for meget ud.
  • #1   7. nov 2012 Mener du først skal malke ud når baby lige har spist hos dig smiley

• #2   7. nov 2012 altså jeg malker os nogle gange ud hvis jeg lige skal noget så han kan blive passet et par timer. der malker jeg ca en time efter han har spist for der er der godt med mælk igen og der er stadig en time eller to til han vil spise igen ;)..... meennn jeg må ærlig indrømme jeg syntes det er en dårlig ide i har fået med at far skal tage over om natten... selvfølgelig er det godt til dig at få sovet, men du ødelægger din rytme med mælken fordi du så ikke får tømt brysterne om natten og det er lige til at give brystbetændelse. du kan os risikere at forvire din baby mine drenge har hvertfald mere brug for rutinerne om natten end om dagen.

jeg ved godt det er hårdt nogle gange og jeg bander os tit, ved ikke hvor gammel din baby er men her er min 4 mdr og tit er vi kun oppe en gang så det bliver hurtig bedre. det med far ikke rigtig kan hjælpe er jo så hvis du spørger mig os det eneste dårlige ved at amme smiley

• #3   7. nov 2012 Jeg ville nu heller ikke få far til at give flaske om natten.. Du kan jo ikke "bare" lade være med enten at malke ud eller amme.. For har du ikke for meget til det eller ??
    Vi overvejede det noget af tiden mens vi lå på syghuset men blev frarådet det da det netop ødelægger jeres rytme.. Men i skal selvfølgelig bestemme hvad der er bedst i jeres situation smiley

• #4   7. nov 2012 Det er meget vigtigt for baby at den får den mælk du har om natten, da der er bestemte vitaminer og mineraler pg andre gode ting i, som ikke findes i så store mængder i mælken, om dagen. Meget dum ide at malke ud så far kan tage nattevagten.

• #5   7. nov 2012 Enig med de andre, det er ikke det smarteste da det som de andre siger ødelægger jeres rytme, fx så er det noget rod for babys søvn da det når at vågne mere op fordi at det skal vente på at far kommer ud af sengen og får varmet flaske istedet for at du bare hurtigt ammer og så sover I videre.. Plus at det faktisk er meget vigtigt for amningen at amme om natten, for det er der du har den bedste produktion af mælk og det kan stoppe amningen hvis ikke du ammer om natten..

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#6   8. nov 2012 Okay det lyder som en dårlig idé kan jeg se smiley det dropper vi smiley men vil stadig gerne vide hvornår det er bedst at malke ud? smiley skal jo nok have hende passet nogle timer en dag smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#8   8. nov 2012 Okay smiley mange tak smiley

Kommentér på:
bange for at malke for meget ud.

Annonce