{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  silkeborg sygehus
  • #1   29. maj 2009 jep fødte der den 19 april 2009.... kan kun anbefale det, super sted... jeg var med i det der kendt jordmor ordning i kjellerup så jeg vidste 100% at jeg kendte hende der skulle tage imod..

men de er super søde derinde, gode fødestuer og værelserne bagefter er skønne, hvertfald det vi var på, vi kom på familieafsnittet ovenpå, som klart er værd at ønske da plejen er den samme som på barselsgangen men værelset er bare så meget bedre, det er som et hotelværelse..

spørg om hvad du vil vide så skal jeg prøve at svare dig.

• #2   29. maj 2009 faktisk har jeg intet negativt at fortælle om det...

• #4   29. maj 2009 For ikke så længe siden var der også en tråd om, silkeborg synehus.... ??

• #5   29. maj 2009 tak det lyder jo godt så......
    det går super her, håber snart at der sker noget.... Har termin den 11/6

• #7   29. maj 2009 Fødte godtnok den 27 november 2008 men har heller intet dårligt om stedet, det er super godt og søde mennesker ikke noget der...

• #8   31. maj 2009 Jeg har boet i silkeborg og kender en del som har født der,.. og kun havde positivt at sige om det.
    Overvejede det selv meget kraftigt (bor i århus) men tør ikke tage chancen med en halvlang køretur... smiley

• britta n
    britta n Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #9   31. maj 2009 Jeg har lige foedt der d.21.4 og har kun positivt at sige... var ogsaa med i kendt jordermoderordningen. Foedte mit 3. barn der hvor de andre er foedt i aalborg. Der er en god stemning og personalet er professionelle og rare. Efter foedslen faar man tiden for sig selv saa barnet kan faa ro til at spise og foerst senere vejes og undersoeges det. Det giver en utrolig ro og er godt for barnet. For mig en super oplevelse og kan kun anbefale stedet...

Kommentér på:
silkeborg sygehus

Annonce