{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Silkeborg sygehus...
  • #1   21. mar 2011 jep fødte der april 2009 og skal igen til august ;o)

kan kun tale godt om dem.

bare spørg løs så skal jeg se om jeg kan svare på det

• #4   21. mar 2011 du kan læse min fødselsberetning på min profil..

jeg er helt vildt ked af at de lukker til oktober, for så skal jeg jo et andet sted hen hvis jeg skal have en nummer 3 ;o(

jeg var med i kendt jordmor ordning i kjellerup, så jeg vidste hvem jeg skulle føde sammen med, det var en kæmpe fordel synes jeg, og det hele gik bare rigtigt godt, til trods for en rigtig hård presseperiode.

• #5   21. mar 2011 fødte der i juni 2009. det er super godt der, virkelig god service

• #6   21. mar 2011 Jeg fik kejsersnit der i 2006 var fuld ud tilfreds med behandlingen der de var så søde og rare alle sammen

• #7   21. mar 2011 nå ja de renoverede jo barelsgangen i 2009 lige inden jeg fødte, så den er ret ny, og der er også mulighed for "familieværelse" ovenpå hvor man har et stort værelse alene med eget bad, der er masser af plads til alle 3 og så er der fælles køkken så man selv kan lave mad hvis man ønsker det, det var oprindeigt til de selvhjulpne par, men idag fungerer det som barselsgangen, dog er der ikke sygeplejersker lige udenfor døren, man skal lige gå lidt for det men vi var der oppe da vi fik marcus, og var helt alene, der kommer selvfølgeligt mad derop også ;o) var super glade for det, det var jo nærmest et hotel ophold ;o)

Kommentér på:
Silkeborg sygehus...

Annonce