{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  silkeborg sygehus
  • #1   22. maj 2009 jeg fødte på Herning...
    På herning skal man ikke have sengetøj med selv og der er sutterflasker, hvis man ikke kan amme...
    kender ikke silkeborg....

• #2   22. maj 2009 Jeg fødte på Silkeborg i 08, men min veninde fødte der for 2 uger siden...
    Ja du skal selv have dyne og pude med, sengetøj, og tøj til den bette, og nogle flasker...
    Og husk håndklæder til dig selv og den lille!!
    Det eneste du ikke skal have med er dyne til dig selv, og bleer.

• #3   22. maj 2009 på herning er der både sengetøj til mor, barn og hvis faren skal sove der er også puder og dyner.der og så er der også tøj både til moren og barnet.. man skal bare selv have busker med. men ellers er der undertøj og bluser/ skjorter og underbusker.
    der er også håndklæder og så er der bleer, engangsvaske klude og stofbleer...og så er der sutteflakser...mener også der er tandbørste og tandpaster...
    man skal bare have et sæt tøj til sit barn har man skal hjem...

• #4   22. maj 2009 Det er sparet væk på silkeborg sygehus, og når man er førstegangs, så må man kun blive i 48 timer efter..

På silkeborg er der:
    Dyne og pude til både mor og far, undertøj til mor og nattøj til mor, bleer til den lille, stofbleer og vaskeklude til den lille.

Der er ikke tøj til babyen overhoved og heller ikke dyne og pude..

Helle: Spørg din Jm, så du er sikker på at have det hele med..

• #5   22. maj 2009 oki ved ikke om det er sparet væk på herning.. men sådan var der hvert fald, da jeg fik min søn

da jeg lå indlagt med min søn, da han have rs virus, der var der en af dem jeg boede sammen me´d, hun snakkede med sin mand, der hørte jeg at hun sagde, at de ville lukke mange sygehuse og at første gangsfødene kun måtte var der 2 døgn og fleregangsfødene 2 timer..
    med mindre der er nået galt.. det er fordi hun gerne ville have nr 5...

• #6   22. maj 2009 Fra 1 januar må man også kun være på Herning sygehus i 48 timer som første gangs fødende. Jeg gik kejsersnit d 16 januar i år, så det var jo lidt noget andet. Men de havde alt. Vi skulle ingenting have med.

• #7   22. maj 2009 da jeg fik min søn ( herning sygehus )
    fik jeg heldigvis lov til og være der 5 dage... men det var også i okt..
    så vi fik taget den hæleprøve ogfik taget hans hørelse og alt var heldigvis som det skulle være...
    det jeg synes er dårligt, det er at man skal betale, for at faren kan overnatte og spise der...

• #8   23. maj 2009 Kan forstå de skal betale for maden. Men at de skal betale for at låne en seng syntes jeg er for dårligt.

Kommentér på:
silkeborg sygehus

Annonce