{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

Faldt ud af sengen, dårlig samvittighed {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Emma kunne ik finde ro i nat pga varmen ovenpå , så omkring midnat tog vi hende ind i vores seng, det plejer vi gøre de nætter hun ik kan sove

Men Fame om hun ik fald ud af vores seng i nat, hun har trillet over min dyne og min mands ben og fald ned ved siden af min mands side, det gav et ordenlig brag, og hun græd kort,

Da jeg tog hende op rystede hun jo for hun blev jo bange, jeg sad med hende 10 min tids inden jeg lage mig ned med hende , hun kunne jo finde ro pga hun fik et chok så vi gik ned og spiste en bolle og fik en kop mælk,

Hun virkede frisk nok og spiste osv og hver gang neg spurgte hende om det gjorde ondt i hovdet sagde hun nej,

Hun har ik synlige blå mærker eller noget h un har en. Lille bule i bag hovdet.

Hun er tre år og vi har træ gulv ovenpå .

Men min dårlige samvittighed nære mig og jeg så bange for hun har slået sig ,

Men hun har været i børnehave og spist og leget dom hun plejer.

Jeg har aldrig drømt hun ville kunne falde ud når hun lå mellem os og sov.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Faldt ud af sengen, dårlig samvittighed
  • #1   19. maj 2014 Hvad har du dårlig samvittighed over? Du sov jo, og det samme gjorde din mand, så i kunne jo ikke have gjort noget.

Børn slår sig, og falder ud af senge, det er hvad der sker.

• #2   19. maj 2014 Jeg har dårlig samvittighed over jeg ik har mærket hun trillet sådan rundt i sengen uden og mærke det,

Jeg plejer ik sove særlig tungt når hun ligger i vores seng .

• #3   19. maj 2014 Vito er faldet ud af min seng en milliard gange. Jeg har kun haft dårlig samvittighed første gang, da han var 4 mdr. Børn falder ned - det er det de gør. Der skal meget meget mere til før de går i stykker!

• #4   19. maj 2014 Ja men hvorfor? Du ville jo kun have været i stand til at ændre noget hvis du havde været vågen. smiley Ud til højre med den dårlige samvittighed, den gør ikke noget godt. smiley

• #5   20. maj 2014 Det. Så nok fordi jeg aldrig har prøvede hun faldet ud for mig, det nære mig stadig .

Jeg kan ik smide det ud , men. Prøver.

• #6   20. maj 2014 Ja men du kunne jo ikke gøre noget, hvorfor så gå og være ked af det? Hvis hun falder i dagplejen, får du så også dårlig samvittighed?

• #7   20. maj 2014 Nej for der ved jeg det jo ik, men jeg kunne jo ha lagt en ex dyne eller noget som hun ik kunne trille over.

• #8   20. maj 2014 Vores den store (knapt 3 år) trillede ud af sengen 2 gange her da vi var på ferie.. hun sov i den ene af de alm senge og mor og far i den anden og lillesøster (11 måneder) sov i baby seng..
    Den ene gang vågnede hun slet ikke, men pev lige kort i søvne, den anden gang græd hun 2 min af forskrækkelse og sov så videre.. vi havde ellers langt de store pyntepuder på den ene side og så stod lillesøsters tremmeseng på den anden side, netop for at hun ikke skulle kunne rulle ud, men de kan altså flytte en del på sig smiley

• #9   20. maj 2014 Ja rigtig meget ,

• #10   20. maj 2014 Du skal ikke have dårlig samvittighed så sent som i nat sagde det bum og så lå vores den store på gulvet han var trillet ud af sengen græd kort og fik en ordentlig bule men sådan er det bare så længe hun er ok så lad vær at have det skidt

• #11   20. maj 2014 Det går osse bedre nu, det bare mig der pyllert

• #12   21. maj 2014 Vores datter 4 år, faldt ned af sofaen forleden dag, hun var faldet i søvn på sofaen efter børnehave. Jeg så godt hun rykkede på sig, og pludseligt sagde det bang, og så lå hun på gulvet. Sådanne ting sker altså i alle hjem. smiley

Op med humøret, din datter skal nok sige til hvis hun har ondt, det er jeg sikker på.

Husk på, at i tog hende ind i jeres seng fordi hun ikke kunne falde til ro, i gav hende tryghed og mulighed for at sove. Det gør jer ikke til skyldige i hendes uheld. smiley

• #13   21. maj 2014 Nej det ved jeg godt, men jeg nok osse for pyllert

Hun har det fint.

• #14   21. maj 2014 Vores har jo sovet i vores seng fra fødslen og længe og de er alle 3 faldet ud. Selvom de lå i midten og man ellers synes man havde lavet et uudbrydeligt fort af en mor og far på hver side og ekstra dyner rundt omkring smiley har kun haft dårlig samvittighed 1 gang og det var da ældsten har været omkring 7 mdr og han faldt ud før vi gik i seng og han fik en giga bule lige i panden smiley men han kom over det og det gjorde jeg også smiley det er jo ik anderledes end hvis hun var faldet ud af hendes egen seng eller ned fra en stol eller sofaen, der ligger man jo heller ik alt muligt i tilfælde af... smiley

• #15   22. maj 2014 Kender følelsen alt for godt! Det er sket et par gange for os, også selvom han ligger mellem os! Jeg er ved at tude hver gang, af dårlig samvittighed over at jeg ikke vågnede i tide og fik lagt ham på plads..

Jeg frygter den dag han skal over i en junior seng..

• #16   23. maj 2014 Ja det rigtig nok,

En Junker seng kan man få små senge heste til.

• #17   23. maj 2014 Vores har sengeheste, det lykkedes dem dog alligevel at falde ud. De tumler rundt om natten og finder på mystisk vis ned i fodenden hvor der ik er sengehest for smiley men de falder jo ik så langt og ik så tit smiley

• #18   23. maj 2014 Det er ikke så længe siden vi har indlagt med Sophia.
    Det var en planlagt indlæggelse hvor de skulle observere hendes astma.

Jeg kunne slet ikke få ro på hende om aftenen.
    Så jeg tog hende ned i min seng.
    - i Næstved har de sådan nogle lave gæste senge man slår ud.
    Og jeg ved jo at hun muler rundt om natten. - så jeg ville lægge en dyne på gulvet, så hvis hun faldt ned ville hun lande lidt blødt.

MEN jeg faldt i søvn samtidig med Sophia.
    Om natten har jeg lidt glemt at hun ligger der - så i det øjeblik jeg vender mig om i sengen lyder der et dunk på gulvet.

Så har jeg fandme væltet mit eget barn ned på gulvet. smiley
    Der er heldigvis meget kort ned - men alligevel. smiley

Utroligt nok fik jeg hejst hende op igen - jeg tror dårligt hun opdagede hun faldt ned smiley
    Resten af natten lå jeg bare og havde dårlig samvittighed.

Men set i bakspejlet var det en lidt spøjs episode smiley
    Hun fik forresten en bule i panden også. - jeg forstår simpelthen ikke at hun ikke beklagede sig.
    Men hun har sovet godt

• #19   23. maj 2014 Gud det blev langt.

Beklager smiley

• #20   23. maj 2014 Det helt ok.
    He he nej vis hun os fald ned på dynen så laden hun blødt for ellers er sygehus gulve da ret hård falde på eller he

Kommentér på:
Faldt ud af sengen, dårlig samvittighed

Annonce