{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

overvejer at slette {{forumTopicSubject}}

Overvejet at slette min profil herinde.. synes ikke at man får den hjælp man evt spørger om, og synes ikke tonen herinde er særlig rar. Faktisk føler jeg tit at man bliver holdt lidt udenfor. JEG får i hvert fald meget sjældent svar på mine oplæg. Ved ikke om det kun er mig der føler sådan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvejer at slette
  • #1   12. jan 2014 Synes også her er mere stille ind på de andre gallerier som bazoom har. Jeg får de svar på det jeg spørger om. Men kun 2-3 svar. På de andre gallerier kan man nemt få 20-30 svar.

Så jo det er et af de mere stille steder. Synes f.eks der er meget mere aktivitet på min mave.

• #2   12. jan 2014 Der findes andre sider, der kan være mere behjælpesomme, så det er nok ikke så dum en ide smiley jeg bruger ikke rigtig BG mere, da jeg har opgivet at få børn, men kan da se når jeg sjældent er inde, at det du oplever, nok ikke er så sjældent endda smiley

• #3   12. jan 2014 Det har j også mange gange.. Men tænker også at det er vigtigt skelne ammestuesnak og Info man kan bruge til noget??

• #5   12. jan 2014 Jeg har selv haft en tanke om at slette min profil herinde fra. Der er blevet meget stille herinde, og man får ikke respons på de tråde man opretter. Jeg følger en lille smule med, men ellers så er jeg også blevet ret passiv, fordi der intet sker herinde.

• #6   12. jan 2014 Det er i hvert fald mest dem der "kender hinanden" der svare på hinandens indlæg og ja tonen herinde er ikke altid så rar.

• #7   12. jan 2014 Er trods alt glad for at det ikke bare er mig der ser sådan på siden. Det er da enormt trist at det skal Være sådan

• #8   12. jan 2014 Jeg overvejer også at slette, oprettede min for at komme i kontakt med andre mødre, og købe og sælge ting. Men jeg synes ikke der er meget at "komme efter" herinde.
    og ak ja, den tone. Må ærligt indrømme at jeg synes det er de samme personer der "styre" showet, og der er aldrig plads til forskellige meninger. Folk hakker og diskutere. Tit hvis jeg læser en tråd, så starter folk med at besvare, de første 5 % af tråden, resten er ren og skær mundhyggeri og hvem der får ret.
    Jeg synes det er til at komme i dårlig stemning. Det er ren og skær vane at jeg svinger forbi herinde smiley

• #12   12. jan 2014 Hvilke andre forummer bruger i så??

• #13   12. jan 2014 Termin februar: jeg er på min-mave.dk

• #14   12. jan 2014 jeg synes nu det rart at være herinde. man kan jo også hjælpe lidt til at stemningen er god herinde. og nogen ganger opretter man måske om lidt samme indlæg som har været oprettet. det kan være det er derfor smiley

• #15   12. jan 2014 Frejas mor. ang. stemningen så synes jeg du har ret. Jeg har prøvet 2 -3 gange at skrive at der jo skal være plads til alle. Der er jo folk herinde i hver ende af skalaen ang. opdragelse og andre ting. så de vil ALDRIG bliver enige, jeg opfordre til bare at svare og lade andres meninger og svar ligge.
    Jeg tror mange føler at andre giver dårlig vejledning (efter deres mening smiley ) men dette er netop en side for PRIVATE mødre, det er ingen herinde der er eksperter, for det er jo ikke det disse sider er til. Men det er som om dem der føler de har ret, at det er lige meget, og føler ikke dem der spørger til råds selv må plukke i svarene.
    Det synes jeg er rigtig ærgerligt, for det gør bare at det er de stærkeste der overlever, og de svageste der aldrig bliver hørt.
    Ang. forrums, så har jeg lige meldt ind på slyngbarn, da jeg tit synes det er den side både private og også professionelle henviser til. Jeg kender den slet ikke endnu, så ved ikke hvordan det foregår derinde. smiley

• #16   12. jan 2014 jane helt sikkert. men synes os der er en del der læser nogen ting forskelligt og det ødelægger altså os bare meget i stedet for at spørger indtil hvad personerne mener. i stedet for bare at se sig sur på det hele.

• #17   12. jan 2014 Frejas mor, det er også rigtigt. Folk har det meget med at opfatte hinandens svare og respons som negativt, som jo tit starter de mundhakkerier.
    Det er bar skide ærgerligt, og man bliver bestemt ikke i godt humør af det smiley

• #18   12. jan 2014 Jeg kan godt følge dig i at det ville være rart med nogle flere svar når man opretter en tråd. Men man er jo også selv nødt til at deltage (det siger jeg ikke at du ikke gør) for at få mere gang i dem.

Men ligefrem at slette, det forstår jeg måske ikke helt, det er jo okay at have profiler flere steder, og selvom det her ikke er det mest aktive forum, så kommer der alligevel en del brugbart frem, synes jeg. Så man kunne jo bare vælge at være til stede flere steder på én gang.
    Det nytter jo ikke noget at ingen vil bruge siden fordi den er kedelig, sådan får man jo ikke gang i den smiley

Nu er jeg selv meget aktiv på Hundegalleri, så jeg er vant til stemningen, og tro mig, den kan være meget værre end herinde. Og det generer mig ikke at folk diskuterer i mine tråde, det må de meget gerne, for jeg vil selv gerne diskutere hvis jeg er uenig med andre, det er jo også sådan man får ny viden.

• #19   12. jan 2014 Jeg generaliserede. Beklager. Og det handler ikke kun om forsiden her men også evt de grupper man er i. Synes her er enormt stille, ikke plads til forskelligheder/uenigheder hvilket skaber dårlig stemning. Men beklager igen. Jeg sletter min profil. Er selv på hundegalleri, og har Været det en del år og må indrømme at JEG synes stemningen der er bedre end her. Det er åbenbart forkert at Være ny mor og uvidende eller med andre ord ikke vide alt eller bare generelt have en anden holdning til ting og det mundhuggeri gider jeg hverken være en del af eller se på. Det er alt for meget negativ energi til min hverdag så pænt farvel til jer alle.

• #20   12. jan 2014 Farvel

• #22   12. jan 2014 Jane os det jeg synes er synd og hvor man kan gå over grænsen.

Td: haha ej undskyld kom til at tænke på hende. Du er det svageste led farvel

• #23   12. jan 2014 Camilla synes du har en meget forkert forhold til siden her. Synes alle bliver taget godt imod på denne siden og jeg har været her en del år efterhånden og du kan jo bare lade være med at læse videre i de forummer du synes er for negative. Men det jo din beslutning, men synes det synd du ikke giver det en chance

• #25   13. jan 2014 Jeg syntes så tilgængel det let og blive misforstået når man laver et indlæg og i den misforståelse kommer der et par negative svare også plejer jeg enlig slette min tråd pga jeg nogen gange blir ked af de svar

Men jeg tænker osse det lige så meget måden man får skrevet det på i forhold til vis man taler ansigt til ansigt. Forstår i mig?

Jeg laver ikk ret tit indlæg da det få ting jeg har brug for hjælp til ( retter jeg plejer ringe til min mor he) men vis jeg har et par tanker om noget så opretter og nogen gange får jeg ik svar og andre kun et par stykker , men jeg tjekker da siden i ny og næ ikk hverdag men vis jeg lige skal bruge lidt tidsfordriv .

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #28   13. jan 2014 Så slemt kan det vel ikke være siden man opretter et indlæg omkring at man overvejer at slette sig.
    Tænker bare, hvis jeg synes her var træls (på godt jysk smiley ) så havde jeg da bare slettet mig uden at reklamere for det inden!

• #31   13. jan 2014 Et spørgsmål til jer på min-mave.dk hvor henne kan man se når der kommer nye svar i tråde man deltager i?

• #32   13. jan 2014 Annemette: kan man kun hvis man følger dem via mail smiley

• #33   13. jan 2014 Arh okay. Så skal man tjekke sin mail flere gange om dagen? Ret upraktisk

• #34   13. jan 2014 Yep. Men det er stadig mere aktivt der inde smiley

• #35   13. jan 2014 Ja meget

Kommentér på:
overvejer at slette

Annonce