{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Jeg gider FANME ikke mere ! {{forumTopicSubject}}

Jah jeg er sgu træt af at når man opretter et indlæg herinde bliver man TRAMPET så vildt ned fordi folk (nogen) syntes at man er helt forkert på den !
Mange herinde tror de kender en eller giver ihvertfald udtryk for det ! Og det er jeg fatisk pisse sur over, jeg mener ikke at man har en skid at lave et sted som det her hvis man kun kan hakke på andre mennesker, og fortælle dem hvor dårligt de faktisk gør ALT !
Jeg tror i bund og grund at dem der har brug for at opføre sig sådan herinde er folk med et lavt selvværd, som får det bedre af at nedgøre andre ! ARRRGH For fucking helved, tag dog livet med et smil istedet for at være så sure og ondskabsfulde smiley

Jeg har i lang tid overvejet at stoppe herinde pga. alt det - men tænker samtidig at der også er heeelt vildt mange ubeskrivelige søde piger herinde som jeg faktisk bare ikke vil være foruden ! smiley

Tak til dem der gør BG til et dejligt sted at være - hvor man føler sig velkommen !

Ved ikke hvad jeg egentlig ville med mit indlæg - nok mere fordi det skuffer mig at mennesker kan være sådan mod hinanden. smiley

Hilsen en slet ikke sur linda - men som blot overvejer at stoppe og slette alt herinde på min profil .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg gider FANME ikke mere !
Kommentér på:
Jeg gider FANME ikke mere !

Annonce