{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yngste mor ?
  • #1   5. dec 2008 http://www.babygalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1350

Nok ikke DEN yngste, men en af dem ;D

• #2   5. dec 2008 Ja okay hun er ung smiley Hehe

• #3   5. dec 2008 Jep

• #4   5. dec 2008 Puha syntes det bliver lidt ekstremt når de er en 13-14 år.

• #5   5. dec 2008 Hvis jeg hørte rigtigt i sidste afsnit af Unge mødre, Så sku der vist os være en mor med næste gang som kun er 14...
    Er godt nok glad for at jeg ikk var gravid så tidligt..
    Tror ikk engang jeg havde tænkt på at være i seng med en da jeg var 14..

• #6   5. dec 2008 Katja.. Det hørte jeg også.. Og jeg har også læste om hende er jeg næsten sikker på i ude & hjemme eller i et af de blade i hvert fald.. Det er tidlig at få barn..

• #7   5. dec 2008 Jeg er 31 og venter mit første barn...og jeg har været skrækslagen og bliver det nok igen senere i graviditeten, mht. fødsel og sådan...tænk hvis man kun er 14 år....puha...den oplevelse gad jeg godt være foruden i så ung en alder.

Det er ingen kritik af unge mødre, blot en konstatering fra min side, at det må være lidt skræmmende.

Lidt ligesom enlige mødre...det må også være lidt skræmmende...jeg er SÅ glad for at jeg har min kæreste at dele dette med.

• #8   5. dec 2008 Anja.. Jeg må os indrømme at jeg var os skrækslagen lige da jeg fandt ud af at jeg var gravid med den først.. men der gik hurtigt over igen, da familien osv havde fået besked.. Jeg har 17 næsten 18 da jeg blev gravid..

Så jeg kan slet ikk forestille mig hvordan det må være at blive gravid som 14-15 årig...

• #9   6. dec 2008 så en på 14 her inde med barn engang mener jeg nok

• #10   8. dec 2008 ja det er dælme en tidlig alder af få børn i da ... selv da jeg var 17 ville jeg ikke have børn, og blev jeg gravid var abort sikkert den eneste udvej.. jeg er meget mod abort, men helt ærligt .. 13år, der blev jeg konfirmeret!! jeg er da ikke en af de ældste, jeg er 19 år og venter min første, det er også ungt, og har mødt lidt skeptics fordi jeg "kun" er 19 år og skal have en baby,, trods fast kæreste, bopæl, indtægt osv osv ... dog ingen bil, men jeg kender da en der har en dreng på 7 som først lige har fået kørekort ... så for mig går grænsen sådan lidt (i alder) mellem 18 og 19 år.. men mentalt og psykisk kan jeg ikke udtale mig om, da en på 30 kan være mindre mentalt klar end jeg føler mig ...

men jeg havde engang en veninde... hun fødte da hun var 12... hendes forældre (alkoholikere) ved intet ... hendes moster var med til fødslen,, mosterens venner "fik" barnet da de ikke selv kunne blive gravide.... men som hun sagde, store uldtrøjer og massere af dem kan dække en del.. da det var i de kolde måneder hun var størst,, men ellers meget tynd, og hun blev ikke så stor ...
    en af mine gamle kammerater som er født på christiania mistede hans mor (pga sprøjter) da han var 8år.. hun var 20....

vilde historier , ja det ved jeg, og begge gange MENER JEG har været de værste tilfælde.. jeg havde valgt en abort hvis det var mig ....

• #11   8. dec 2008 Jeg er 18 og skal føde til januar smiley

• #12   26. dec 2008 jeg anede ikke hvad sex var som 14 år. Jeg mistede først min mødom som 16årig..... af skade blir man klog. Min mor blev gravid med mig som 15årig. Jeg var med hende i skole!! Hun har altid frygtet jeg sku følge i hendes fodspor og ødelægge min ungdom. Jeg var fornuftigere og havde lært afhendes fejl.

Jeg er nu 31 og venter mit første barn som 32årig!
    Nu er jeg økonomisk såvel som mentalt klar og har derudover viden, overskud og alt hvad et barn behøver for IMØ at få en sund og stabil opvækst

Jeg er taknemmelig for at jeg som 20årig var fornuftig nok til at vælge abort, da uheldet var ude. Jeg ville aldrig for nogen pris have undværet disse 12 ekstra år med krudt i måsen

smiley

• Mai L
    Mai L Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #13   7. jan 2009 hej tøser (:

jeg har sagt til min kæreste
    at jeg gerne vil ha' barn når jeg bliver
    de der 17-19 år. jeg vil gerne være ung mor,
    jeg har haft en lorte barndom/fortid ofte blevet svigtet
    og såret. jeg vil gerne ha' en lille guldklump som skal ha' alt
    den inderlige kærlighed som andre folk har misbrugt.
    jeg vil se det vokse op, være glad og opleve noget af det
    jeg aldrig fik gjort. Ved jeg kun er 16, men om 1 eller 2 år,
    vil jeg være klar. jeg elsker børn, deres små hænder og fødder,
    deres øjne som stjerner og deres grin, første ord, første skridt osv.
    Uden tvivl at jeg vil elske mit barn højere end noget andet,

.'Mai.

Kommentér på:
Yngste mor ?

Annonce