{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

forfærdenligt :( {{forumTopicSubject}}

jeg er lige kommet hjem fra en veninde som mistede sin mor for ikke så lang tid siden.
og da jeg så kommer hjem siger min kæreste at en af vores fælles venners far lige har hængt sig selv på sin yngste søns fødselsdag smiley han har forladt: 3 sønner, kone og 1 barnebarn.

jeg sidder bare helt målløs og ved ikke hva jeg skal sige til vores ven?

jeg blev nød til lige at skulle ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forfærdenligt :(
  • #1   28. maj 2009 hold da op..
    det må være svært, føler med dig, ved desværre ikke rigtig hvad der er at gøre..
    Tror man skal være åben og få talt om tingene istedet for at pakke det væk.. selvom man nok ikke kan sige noget der trøster

men hold da op..

• #2   28. maj 2009 Da jeg mistede min mor for nogle måneder siden var det rart at få snakket ud om det, og at folk spurgte ind til det.. Men alle er jo ikke ens.

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   28. maj 2009 da min mor begik selvmord for 7 år siden, var det eneste jeg havde brug for, at min venner bare lyttede og havde en skulder parat.
    og ikke komme med alle mulig trøstende ord til mig, det kom først når jed bedte om det.
    Det syntes jeg var dejligt, at det bare kunne gøres i mit eget tempo.

Jeg føler med dig og din vens familie, det er en hård tid lige nu. Men i skal vide at der på et tidspunkt vil komme et lys for enden af tunellen, selv om man syntes det er meget meget langt væk.

• #4   28. maj 2009 Ej hvor forfærdeligt..
    Hvor gamle er hans børn?!!

Kommentér på:
forfærdenligt :(

Annonce