{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.633 visninger | Oprettet:

kan man blive gravid på P-pille? {{forumTopicSubject}}

Ja har hørt mange der siger at de er blevet gravid på P-pille, så jeg spurte mi læge om det og hun siger at hvis man tager dem som man skal kan man ikke, så ville lige høre om der er nogen af jer der har prøvet det eller hvad i tror?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man blive gravid på P-pille?
  • #1   3. dec 2008 jo man kan.

jeg har taget mine p-piller takt fast på klokkeslet hver evig eneste dag i over 10 år.

og vupti. må jeg præsentere min datter.......

• #2   3. dec 2008 Der er mange der er blevet gravide på p-piller

Enten ved de har glemt den, eller ved at pillen ikke har været stærk nok for dem.. ANdre igen har ingen p-piller nogen virkning på dem..

Og så som "bonus" virker p-pillen heller ikke mod sexsygdomme, det er kun kondommet der gør det (hvis der vel og mærket ikke er huller i)

Den sikreste måde at undgå graviditet er at undgå samleje smiley

• #3   3. dec 2008 Jeg blev gravid på P-piller...
    Så jaa desværre kan det godt lade sig gøre....

• #4   3. dec 2008 Det skal lige siges at jeg bare spøger fordi jeg er nysgerri. Jeg er selv på P-pille men det er for at styre min mens, jeg har nemlig fået af vide at jeg ikke kan få flere børn uden jeg får homoner.

• #5   3. dec 2008 ja man kan godt blive gravid på p-piller

Jeg tog dem fast 3 år, og alligevel blev jeg gravid med min søn Keven...

der står også på indlægssedlen i pakken at de er 99% sikre, og altså IKKE 100%...

Og nogle gange er den ene procent altså nok... Men for det meste har det ikke noget at sige...

• #6   3. dec 2008 jeg har brugt p piller fra jeg var 17 og nu 23 og har en søn på snart 9 mdr. jeg tog dem regelmæssigt, men begyndte at pletbløde og fandt så ud af at jeg var gravid..

lægen mener at p-pillerne ik længere havde været stærke nok til mig, så har nu fået nogle nye, og der er ingen problemer.

så JO man kan sagtens bli gravid på p-piller.

• #7   3. dec 2008 ja det kan du smiley
    må jeg præsentere min datter smiley

• #8   3. dec 2008 tanja >> nu skulle kønssygdomme jo helst ikke være noget man har grund til at bekymre sig om i et fast forhold smiley

• #9   3. dec 2008 okay når man så bliver gravid på P-pille har man så ikke sin mens i den pause?

• #10   3. dec 2008 Janne - Nej det burde man ikke, men dem i faste forhold kan altså også få det smiley Det sker i nogle tilfælde at folk bliver smittet via offenlgie toiletter, det er i sjældne tilfælde ja, men det kan ske..

• #11   3. dec 2008 jo du tager jo pillerne i 21 dage og holder en uges pause og der i den pause ha du mens.

• #12   3. dec 2008 jeg har lige fået et andet mærke og der skal jeg tage 22 pille og holde 6 dages pause. Men jeg mener bare hvordan finder man ud af at man er gravid hvis man får sin mens i den pause?

• #13   3. dec 2008 Christina T --> nej det er ikke meningen i hvert fald... men det kan altså godt ske alligevel...

Det gjorde det for ´mig og jeg opdagede derfor ikke at jeg var gravid før 10. uge.... Da kvalmen startede

• #14   3. dec 2008 hvis du er gravid så skulle du jo ik gerne få din mens, men hvis du er, så læg mærke til om det er anderledes, fx om du bløder mindre end du plejer hvor længe det varer og sådan, i forhold til hvad det normalt er.
    for det meste plejer dem der har mens. mens de er gravide, nærmest at pletbløde/bløde mindre end de plejer

• #15   3. dec 2008 enig. husk at beskytte jer ekstra den første måned på de nye piller. de skal jo først ind i systemet

• #16   3. dec 2008 Jeg har fået hele tre børn på 3 forskellige slags p-piller og har altid taget dem på klokkeslet. Så det kan man i hvert fald blive...

• #17   4. dec 2008 Når man går i seng med hinanden vil nogen vel også ramme den 1% en dag. De er vel 99% sikre for hver gang.

Men havde man en terning med 100 sider vil man vel en elelr anden dag ramme side nr. 100 som var den sidste, og en dag for nogen vil det vel også ske at det ligger i ægløsningen

• #18   6. dec 2008 min vnindes, veninde tog p-piller, fast på samme tidspunkt hver dag, oven i det brugte hun kondom hver gang, og om ikk hun så gik hen og blev gravid!! så det kan man ikk stole på de piller. de siger jo os de kun er 98 % sikre. os hvis man tager dem som man skal..

Kommentér på:
kan man blive gravid på P-pille?

Annonce