1.267 visninger
|
Oprettet:
sover i bilen, men hvad med hovedet? {{forumTopicSubject}}
Min datter på 4 sidder på et autosæde med ryglæn da det skal være nemt at tage ind og ud af bilen da vi ikke selv har en bil, så når vi skal køre med andre skal det være nemt. Nå men til alm ture er det ikke noget problem for der falder hun ikke i søvn, men på lange ture kan hun godt falde hen også er det at hendes hoved falder forover. Har tænkt på en af de her nakke puder man kan puste op og så kan hun hvile hovedet der på, men er ikke sikker på at det er nok. Er der nogen der har erfaring med det?
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Min store pige har storesøsteren til den stol, købt for 599 i FDM, og den har også juristerbar nakke. Men hun ligger altid bare hoved bagover også sover hun. Hun er snart syv. Og har ikke sagt noget om at det gør av i nakken,jeg tænker at de lige som os, ændre stilling hvis de sidder skidt ?
Jeg ved ikke præsis hvilken stol du har, men tænker hun vel ændre stilling hvis hun sidder skidt ?!
maj 2008
Camilla mor til Freja: Har selv tænkt på nakkepude, men ville den hindre hovedet i at falde forover? Det er såen set det der er problemet. Når hun falder i søvn falder hendes hoved for over og selv om jeg flytter hovedet falder det igen for over
maj 2008
maj 2008
Tak for svarrende
sover i bilen, men hvad med hovedet?