{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

sover i bilen, men hvad med hovedet? {{forumTopicSubject}}

Min datter på 4 sidder på et autosæde med ryglæn da det skal være nemt at tage ind og ud af bilen da vi ikke selv har en bil, så når vi skal køre med andre skal det være nemt. Nå men til alm ture er det ikke noget problem for der falder hun ikke i søvn, men på lange ture kan hun godt falde hen også er det at hendes hoved falder forover. Har tænkt på en af de her nakke puder man kan puste op og så kan hun hvile hovedet der på, men er ikke sikker på at det er nok. Er der nogen der har erfaring med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sover i bilen, men hvad med hovedet?
  • #1   28. jul 2013 jeg syntes de der nakkepuder er dumme og sidder træls.. du har heldigvis også isofix så falder han i søvn, kan vi bare ligge stolen ned smiley

• #2   28. jul 2013 der er sådan et håndtag du trækker i smiley i de små bagudvendte stole kan du sætte den op så de små kan kigge ud af vinduet fx. og i de store stole kan du ligge dem.. smiley skide smart smiley

• #3   28. jul 2013 Smart men det løser jo ikke mit problem smiley

• #4   28. jul 2013 Her har ungerne altid bare sovet som de nu sad og jo man kan da godt være lidt øm i nakken hvis man har siddet sådan længe men går hurtigt over igen.

• #5   28. jul 2013 Jeg har en stol uden iso, og med mavepude til min 4årige, og han sidder fantastisk. Jeg kan justere nakken, så den har forskellige positioner, og jeg har håndtag så den kan hvile.. Elsker den stol..
    Min store pige har storesøsteren til den stol, købt for 599 i FDM, og den har også juristerbar nakke. Men hun ligger altid bare hoved bagover også sover hun. Hun er snart syv. Og har ikke sagt noget om at det gør av i nakken,jeg tænker at de lige som os, ændre stilling hvis de sidder skidt ?
    Jeg ved ikke præsis hvilken stol du har, men tænker hun vel ændre stilling hvis hun sidder skidt ?!

• #8   29. jul 2013 TF er min hvad meget lille?

Camilla mor til Freja: Har selv tænkt på nakkepude, men ville den hindre hovedet i at falde forover? Det er såen set det der er problemet. Når hun falder i søvn falder hendes hoved for over og selv om jeg flytter hovedet falder det igen for over

• #10   30. jul 2013 Nej hun kan fint lægge hovedet ind i ryglænet, men når hun sover dybt falder hovedet forover også selv om jeg forsøger at lægge hovedet på plads.

• #12   30. jul 2013 Nå må jo bare prøve mig frem smiley

Tak for svarrende smiley

Kommentér på:
sover i bilen, men hvad med hovedet?

Annonce