{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Hvad laver i? {{forumTopicSubject}}

Heysa Piger! smiley ...

Hvad laver I sådan en Lørdag aften?!

Jeg er alene hjemme, min kære mand er på vagt til ringridning, og har først fra kl.3...
Omkring kl.22 kommer min lillebror (som er med min far og mand på vagt idag, fordi han synes det var lidt sejt) og så skal vi i Sommerland Syd imorgen, så han skal sove her...

Lillemanden sover, han faldt i søvn i bilen da vi skulle ha' været nede til ringridning så Anders måtte pænt køre os hjem igen, han havde ellers glædet sig sådan den lille mand, men sådan er det jo! smiley

Så nu sidder jeg bare her smiley Hihi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver i?
  • #1   9. jul 2011 Jeg skal snart igang med at putte alle mine børn... også skal jeg på job kl 23 til 7 imorgen tidligt..

• #2   9. jul 2011 der er allerede en tråd på forsiden der hedder netop det samme.

http://www.babygalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=55270

men har lige været ude og gå med forældrenes hund :o) og nu er jeg selv sagt på BG

• #3   9. jul 2011 jeg har min lillebror på besøg så ham og kæresten spiller ps3 og jeg skal til at putte unger og så skal jeg hygge med en god og spænde bog som jeg er igang med.

god aften til jer alle

• #4   9. jul 2011 sabrina - den er jo helt fra i eftermiddags.... og den sidste der har skrevet i den er kl 16 et eller andet... så det vel okay at oprette en ny her til aften..

• #5   9. jul 2011 Jeg sidder og er skide sur på den belastende side af manden's familie !!!

• #6   9. jul 2011 Sabrina - Nå for søren, den havde jeg ikke lige set! smiley Ups! ...

Mor til 2 skønne - Åh nej dog, hva så da? smiley

• #7   9. jul 2011 Jeg har lige pakket en mini ferie taske til william - Han skal nemlig hjem til sin farmor og farfar at sove i morgen, for første gang.. Og så er jeg ved a pakke taske til vores ferie ...

Ellers har manden lige vasket bilen og nu sidder vi såå bare her og slapper max af.. ;D

• #8   9. jul 2011 Årh, har lige fået og vide at min fars kusine har været ude og gå med min farmor og farfars hund, og så er de blevet overfaldet af en stor schæffer (staves) ... smiley ...
    Men det var også bare et spørgsmål om tid inden den gik amok på nogen... Min fars kusine er blevet syet med 3 sting, og har en masse andre bidmærker som ikke var så dybe og min farmor og farfars hund har fået et slag på ryggen, den bider efter dem hvis de aer den ned af ryggen, så den skal ind og røntgen fotograferes af dyrlægen... smiley CRAZY! Men godt det ikke var mere alvorligt...

• #9   9. jul 2011 Great Dane - Der var ingen ejer med, de var ikke hjemme og havde ikke låst døren, så hunden har selv åbnet døren og er rendt ud!!! ...
    Det blev også politi anmeldt, fordi den netop er så hidsig, og det er "heldigt" det er om aftenen det er sket fordi de bor lige 3 huse fra den børnehave hvor min mor arbejder, så kan du ikke se den var kommet løbende og ungerne havde stukket en hånd igennem hegnet til den eller noget??

Den går normalt med mundkurv og MEGET kort snor når ejeren går tur med den, så den er hidsig anlagt....

• #10   9. jul 2011 Her bliver der bare slappet af til Jeff dunham.
    Knægten sover.
    har haft holdt fødselsdag for familien så er godt bombet.
    Også sidder jeg ønsker at min kraftige plukveer endten tager til eller forsvinder helt, for de bider sq lidt nogen af dem.

Har lige hygget med manden og der havde jeg to småveer, pænt ubehageligt, men kan det have en betydning for om det måske har sat noget i gang? Undskyld detaljerne.

• #11   9. jul 2011 her slapper vi af . vi har været på en hyggelig tur tll ørbæk marked i dag - og ja så skal jeg til at pakke lidt badetøj ,ldt ekstra tøj osv, da vi imorgen skal besøge min mor, søs, lillebror og stedfar - de er på ferie ,arrild feriecenter eller sådan noget smiley lige et par timer herfra (;

• #13   9. jul 2011 bine- ork ja smiley mit vand gik om natten da vi havde sex om aftenen - dengang spurgte jjeg min jm om om der var noget der virkede- ja sex er det eneste der er forsket i kan have indvirkning -var svaret (min søn er lige over 2 år nu så ved ikke hva de ellers siger smiley

• #14   9. jul 2011 Det var også sex der satte fødslen igang med min søn, der fik jeg en ve storm om natten, synes nu også at mine plukveer kommer hele tiden.

• #15   9. jul 2011 Men da jeg havde sex med manden da jeg ventede min søn der havde jeg ikk småveer imens, først kl. 02:30 om natten.

så jeg tænkte om det måske var et tegn?

• #16   9. jul 2011 bine. det kan jeg desværre ikke svare på da jeg var halvvejs de 10cm uden en eneste ve - så fik ve.drop smiley veer aner jeg intet om, ej heller plukveer-da jeg heller ikke havde det *Gg*

håber en anden kan svare

• #17   9. jul 2011 Ellers finder jeg ud af det i nat smiley

Ellers må vi prøve igen imorgen hehe

• #19   9. jul 2011 jeg er selv hjemme, da min kæreste er ude med nogle venner, så sidder og hygger mig med guf og pirates of the caribbean, iih. elsker de film :i hehe YO HO YO HO, A PIRATE'S LIFE FOR ME! hihi

• #20   10. jul 2011 har lige været ude og løbe en tur kl. 01.30 her om natten.. dejligt køligt så man ikke var ved at dø.. havde dårlig samvittighed over de klamme churros jeg spiste til ørbæk marked så skulle lige rode bod på det..

og en tur på ude på stregen efter ørbæk marked..

Kommentér på:
Hvad laver i?

Annonce