{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Klage over læge? {{forumTopicSubject}}

Kan man klage over en læge selvom personen det handler om er død?

I korte træk- min moster fik en bypass i april- 3 uger efter operationen gik hun til lægen, fordi hun troede der var betændelse i.
Lægen sagde at det ikke var betændelse men bare lidt væske.

Hun var til lægen onsdag, og døde søndag fordi hun var fyldt med bakterier.
Så der har været betændelse i hendes operationssår

Synes det er lidt skræmmende at et prik i fingeren kune have reddet hende, men han tjekkede ikke hendes infektionstal

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klage over læge?
  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #1   10. jul 2013 Man kan altid gå til Patientklagenævnet, så ja og det bør i gøre i jeres situation

• #3   10. jul 2013 Tak for svar -

Ja hun er jo Borte nu - men det er også min læge, og han burde også have opdaget da jeg havde svangerskabsforgiftning og fødte alt for tidligt :1(

• #4   10. jul 2013 Du kan godt men det er virkelig en langsommelig proces. Vi blev rådet til det, efter jeg havde Ssf i meget slem grad, fik jeg overtalt lægen til at køre min bil hjem og vente 2 timer på manden. Sygehuset sagde han skulle have haft ringet 112, og jeg nemt kunne have været død. Vi undersøgte det og gav efter for vi havde simpelthen ikke overskud til at kæmpe med det dengang.

• #7   10. jul 2013 nu ved jeg ikke hvornår det er sket, men der er en klagefrist på 2 år alt derover vil de ikke tage i mod heller ikke når det ender med døden til følger og som der er flere der skriver er det en så langsom og træls proces, jeg skulle også have klaget over lægerne ved min fødsels men magtede det ikke, da jeg konkret fik afvide at det kunne tage flere år samt det kunne blive ret så dyrt

Kommentér på:
Klage over læge?

Annonce