{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.272 visninger | Oprettet:

vækst-scanning...? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen..

kan se at rigtig mange af jer, kommer til en eller flere vækst scanninger.. og det undre mig lidt, at jeg ikke får disse scanninger.. er nu i 29+1, o de parpir jeg har fået, med oversigt over div. tjek og besøg, står der intet om denne scanning.. er det forskelligt fra amt til amt? eller skal man være en mobbe og klage efter det? smiley
for vi er da meget nysgerig efter hvordan han har det derinde... og det er efterhånden længe siden vi så ham sidst ( gennemscanningen ).. har lige været hos mit 2 Jor.mor besøg, og alt var fint.. er det mon derfor de undlader flere scanninger?? ville bare lige spørge jer til råds, inden jeg kontakter min læge, og lyder dum til hende smiley kunne jo være nogle herinde var udsat for det samme smiley

<3-lig hilsen Camilla...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vækst-scanning...?
Kommentér på:
vækst-scanning...?

Annonce