{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Børnehave alder og bad..? {{forumTopicSubject}}

Ja vores "lille" pige er jo lige startede i børnehave i mandags...

Det går rigtig godt og hun er simpelthen så glad for du være der, så det er jo fantastisk smiley Men... Hun er møj beskidt fra top til tå hver dag...
Spørgsmålet lyder på, er jeres børnehavebørn i bad hver dag..? Selvfølgelig skal de i bad efter behov, men er det "usundt" for deres hud, ligesom da de var spæd og man skulle begrænse badene... Eller kan jeg smide hende i badekarét hverdag med god samvittighed..? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnehave alder og bad..?
  • #1   6. jun 2013 det er op til en selv synes jeg, marcus er også i perioder beskidt fra top til tå, og der kommer han i bad hver dag, men i de perioder hvor der feks er dårligt vejr og de er mest inde, der kommer han i bad 2-3 gange om ugen, men vi kigger på ham den enkelte dag, hvor "slemt" det ser ud, og vurderer om et bad er nødvendigt, dog minimum bad 2 gange om ugen.. melissa som er i dagpleje og nærmest lever udenfor til hverdag, kører vi på samme måde, til tider ligner hun også hun har rullet sig i en mudderpøl...

• #2   6. jun 2013 Nu ved jeg ikke om der er kommet nye "regler" men da jeg var lille blev jeg ihvertfald ikke badet hverdag, blev vasket med en klud men ikke badet, og sådan tror jeg også det bliver med mine børn for jeg har en indre teori om som du skriver, at det ikke er så sundt for huden med bad hverdag - selvom jeg selv gøre det nu, men nu er aldren jo også noget andet end et børnehave barns:-)

• #3   6. jun 2013 Her har Marcus siden han var få mdr gammel været i bad hver dag og han er nu 20 mdr gammel og er det stadig. Og hans hud har bestemt ikke taget skade af det.

• #4   6. jun 2013 Her er Marcus med sin far i brusebad hver morgen, af den simple grund jeg kan ikke holde sådan en morgen tis lugt ud og synes ikke den kan vaskes væk med en vaskeklud. Min sp vidste godt Marcus var i bad hverdag og hun har aldrig sagt andet end at det skulle vi bare fortsætte med.

• #5   6. jun 2013 Hjalte er 2,5 og er også i bad hver dag. Han elsker vand, så kan slet ikke holde ham udenfor smiley jeg vil i bad hver morgen, så der kommer han med smiley

• #6   6. jun 2013 Hov hvilken børnehave er hun forresten startet i ? smiley

• #7   6. jun 2013 Liams hud kan ikke tåle at han kommer i bad mere end en gang i ugen, heller ikke selvom han bliver smurt med alverdens gode cremer.
    Så her hjemme er det badedag hver søndag (ligesom i de gode gamle dage :-)) og i løbet af ugen tager vi så det værste med en klud.

• #8   6. jun 2013 Anton kommer i bad næsten hver dag, ingen sæbe men masser af vand smiley han er også møgbeskidt :-))) og sorte negle, så her er bad en nødvendighed

• #9   6. jun 2013 Lucas kommer i bad hver dag næsten, men ikke med sæbe hver gang

• #10   6. jun 2013 Hjalte bliver heller ikke vasket i sæbe hver dag,han leger bare inde under vandet smiley

• #11   6. jun 2013 Noah er i bad hver dag i sommer perioden fordi han er møj beskidt når han kommer hjem fra børnehaven og det er for det meste ikke noget en klud kan klare, han er elsker nemlig at lege i jord så han ser ud derefter eller er det hver anden dag..

• #13   6. jun 2013 Som flere andre siger....

De er i bad hver dag, stort set, men kun sæbe 1-2 gange om ugen ellers kun rent vand...

• #15   7. jun 2013 Mine kommer også i bad, hver dag

• #16   7. jun 2013 et lille sidespring kan se at mange af jer bruger sæbe til jeres børn engang imellem hvilken alder startede i med og gøre det i... min søn bliver 4 til august og jeg bruger kun sæbe på ham hvis det er allerhøjest nødvendigt burde jeg gøre det oftere??

• #18   7. jun 2013 Vi startede først da de var 2,5 år og det er langt fra hver dag

• #19   7. jun 2013 Her har jeg brugt baby/børne sæbe siden han var helt lille.

• #20   7. jun 2013 Victor går kun i dp men han kommer i bad hver dag. Han roder rundt i sand og jord. Men selvom han har en dag hvor han ikke er beskidt kommer han i bad alligevel.
    Det er blevet en hyggelig aftenrutine som han rigtig nyder.
    Vi bruger dog ikke sæbe i vandet hver dag.

Kommentér på:
Børnehave alder og bad..?

Annonce