{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Barnepige ? erfaring og alder ? Pris ? {{forumTopicSubject}}

Heej med jer (:

Jeg har gået og tænkt over nogle ting i et stykke tid (:

Jeg er barnepige hos en familie hvor jeg passer to drenge på henholdsvis 1 og 2 år... søde og nemme drenge med super søde forældre (:

Jeg er til dagligt i en børnehave i 12 timer i ugen som "frivillig pædagogmedhjælper" ( eller hva man nu skal kalde det ) Hvor jeg er sammen med børnene lige så meget som jeg laver praktiske opgaver som at rydde op efter madpakker osv.

Jeg har været barnepige i 2-3 år nu og hvor arbejdet selvfølgelig med tiden blevet mere seriøst, med hensyn til børnenes alder, antallet af børn jeg passer og timer jeg passer børnene... Nu passer jeg de her to drenge som jeg har passet nu i over et halvt år...

Jeg har taget grundforløbet på social og sundhedsskolen hvor jeg fik rene 10'taller til eksamen i alle fag og jeg har søgt ind på pædagogisk assistent uddannelse hvor jeg håber meget på at komme ind til august ...

Ud over de to drenge passer jeg min venindes søn en gang imellem (han er 6-7 uger gammel nu) hvis de skal ud i et par timer og handle eller andre ting hvor det er lidt nemmere og hurtigere uden at have ham med...

Når jeg er sammen med børnene er min fokus kun på dem og vi synger, leger sanglege, leger, læser bøger, spiller bold, går ture og andre ting vi nu kan finde på (:

Nu tænker jeg så bare lidt på... er 50 kr for meget ? ... eller er det for lidt ? .. jeg er umiddelbart ikke så gammel som nogle forældre ønsker for deres børn, men jeg er meget ansvarlig og gør alt for at børnene skal være glade og trygge... Folkene i børnehaven er glade for at have mig derovre, bååde børnene men også pædagogerne og medhjælperne...

Ville i betale 50 kr i timen for "en som mig" der er så engageret i børnenes velfærd.. ? .. eller ville i mene det er for meget ?...

Ud over at passe børnene går jeg også op i at have hyggestunder med børnene uden at være alene med dem, jeg er fx nogengange ude og spise aftensmad og være med til at putte dem om aftenen sammen med forældrene (:

Hvad mener i om min sag ? ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnepige ? erfaring og alder ? Pris ?
Kommentér på:
Barnepige ? erfaring og alder ? Pris ?

Annonce