{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Mistanke om for lidt mælk! {{forumTopicSubject}}

Undskyld, at jeg opretter endnu et emne. Men kan ikke få fat på min SP her i weekenden og tror desværre ikke at min mælk mætter Malou nok længere. smiley har allerede siden kl. 7 imorges ammet 8 gange. Hun ligger der i 30 - 40 minutter og sørger for hun sutter aktivt. Men allerede efter 20 minutter ca. giver hun tegn på at ville igen! Så ligger hende selvfølgelig til igen også sutter hun aktivt i lang tid igen.
Kan det være min mælk der ikke er mættende nok? smiley og har i nogen råd til hvad jeg bør gøre? Det er utrolig stressende at hun vil konstant og spiser flittigt igen lige efter, hvor hun jo burde være mæt?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistanke om for lidt mælk!
  • #1   18. maj 2013 hun er sikker bare ved at give dine bryster besked om at de skal lave mere mælk.. de første 2uger må hun tabe 10procent af hendes fødsel vægt og det er normalt at de taber sig de første 2 uger.. derefter ska hun tage gradvis på.. det er også normalt at den lille vil til brystet op til 12gange i døgnet end til han/hun er 3-4måneder.. for mig lyder din guldklump som en sund baby

• #2   18. maj 2013 ps du produksere mælk efter hvor meget hun spiser...

• #3   18. maj 2013 Ja, det er nok bare et appetitspring. Og så spiller varmen også en rolle smiley

jeg husker da vito var helt lille, og det var sommer. Der spiste han også bare heeeele tiden, for at slukke sin tørst smiley

• #4   18. maj 2013 Ninna, hun er jo ældre end 14 dage? Hun tabte 6 % og har taget dem på igen. smiley men er bare bange for hun ikke er ordentlig mæt! For hun spiser og spiser - ikke bare ren hygge som tidligere, nej, hun spiser konstant! :s

• #5   18. maj 2013 og det er helt normalt smiley som sagt må hun spise en time af gangen op til 12 gange siger min sundhedsplejerske.. tænkte nemlig det samme.. hvor gammel er hun helt præcis? smiley

• #6   18. maj 2013 19 dage smiley . Hun har hele tiden haft stort sutte behov, men hun har før bare ville ligge der for hyggens skyld og ikke spist hver gang. Men nu spiser og spiser og spiser hun bare selvom hun lige har spist til hun faldt i let søvn. Derfor jeg er bekymret for om hun mon ikke bliver mæt nok.

• #7   18. maj 2013 For at lave mere mælk, skal hun sutte mere smiley hun øger bare produktionen og slukker samtidig sin tørst.

Det er helt normalt, og hun vil gøre det flere gange, i takt med at hun bliver større og har brug for mere. Det tager nogle dage, og så spiser hun med normale intervaller igen smiley

• #8   18. maj 2013 er enig med mor til vito det er helt normalt det skal hun smiley du har en sund baby hurra for det smiley -lad være med at bekymre dig medmindre hun taber sig.. hun må spise en time af gangen 12gange i døgnet i den alder siger min sundhedsplejeske.. min knægt er 3uger og her siger hun 12gange i døgnet en time af gangen og i varmen lidt ekstra for trøsten i varmen er helt fint og det må han gerne ind til han er 2-3måneder sagde hende min sundhedsplejeske smiley

• #9   18. maj 2013 Hmm har ellers altid hørt at hvis de ikke bliver mætte efter 30 min aktiv spisning så er der noget galt (med mindre vi snakker få dage pga specielle ting).. Ville i hvert fald være obs på om hun virker glad og tilfreds og om hun trives..
    Min datter spiste 1-1,5 time og blev ulykkelig og var nærmest sulten med det samme igen.. Jeg havde masser af mælk (havde stadig efter hun havde spist) men havde for meget tynd mælk (den første de slukker tørsten i) så hun drak sig en mavepine til uden at få ret meget fed og mættende mælk

• #10   18. maj 2013 Hun stor trives, hun er meget glad og yderst tilfreds baby. Hun sover flot, hun græder aldrig osv. hun er kun vågen en gang om natten og giver selv tegn på sult, fyldt ble osv. så hvad problemet er ved jeg ikke lige smiley

• #11   18. maj 2013 Vil også gætte på appetitspring, vil sige at hvis det ikke ændre sig i løbet af en 5-6 dage så kontakt sp igen. Og ellers så drik dig et par kopper amme-te om aften. Det hjælper gevaldigt på produktionen. smiley

• #12   19. maj 2013 Ja det er helt normalt, Hjalte havde også flere af de spring, og man føler sig virkelig bare som en malkeko mens det står på haha. smiley hun øger produktionen så den igen passer med hendes appetit smiley

• #13   19. maj 2013 For mig lyder det slet ikke til at der er noget problem overhovedet. Babyer er krævende hele tiden. Meget mere end man tror smiley

det egentlig til at hun bliver rigtig godt mæt, hvis hun er 19 dage og kun vågner en gang om natten.
    Papaya vågnede efter 20 min ca. og var vågen i 1½ time -sådan var det hele natten igennem hver evig eneste nat. Og hun spiste hver gang

så hvis bare hun tager på så er det fint. Men ja det kan virke af meget og konstant. Men maden er også flydende, så det mætter selvfølgelig ikke ligeså længe som fast mad smiley

hvis hun kun hyggesutter til sidst men reelt ikke spiser, kan hun så ikke få sutten hvis hun får ro af at ligge og sutte tænker jeg? smiley

• #14   19. maj 2013 *det lyder egentlig til at hun bliver

Kommentér på:
Mistanke om for lidt mælk!

Annonce