{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Nu er det bare for meget !!! {{forumTopicSubject}}

Nordfyns kommune igen !

http://www.fyens.dk/article/1851835:Nordfyn--Der-var-mistanke-om-overgreb-hos-dagplejer

- Jeg bor selv i kommunen, og har selv diskoteret m. div. kontor folk på DP kontoret.. Og de er satme nogle røvhuller hele bundet.. Ej, jeg bliver bare så arrig over det... tænkt sig at det kan ske i dagens Danmark !..
Og tænkt at den / de forældre der har haft mistanke ikke er blevet taget seriøst..

Undskyld skulle bare lige brokke mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er det bare for meget !!!
  • #1   19. maj 2011 Min smukke - du sikker på det ikke har været nogle af de andre artikler om emnet ..

Linda, ja. det kan jeg satme godt forstå

Thea - det spørg jeg osse om..

Lorte kommune jeg bor i !

• #2   19. maj 2011 årh altså - ja har slet ikke ord for det! pyyh

linda -heh ja det forstår jeg godt - det slog også lige mig at jeg er glad for at jeg bor på sydfyn

• #4   19. maj 2011 Jeg skulle personligt have banket sådan et perverst svin synder og sammen... FØJ

• #6   19. maj 2011 Altså jeg kan virkelig ikke forstå, hvordan en DP'er kan lukke en pædofilidømt ind i sit hjem, velvidende han er dømt for det. Hun har da om nogen vist uhyggelig dårlig dømmekraft i den her sag. Altså kan hun leve med, at hendes kæreste er pædofil..... ja så er det jo faktisk hendes egen sag, men at hun kan finde på, at udsætte andre menneskers børn for hans syge tendenser........ Var det mit barn der havde været hos hende, ja så ved jeg snart ikke hvad jeg havde gjort ved hende.
    Men at det nu kommer frem, at der rent faktisk er forældre, som har henvendt sig på kommunen med mistanke om, at der er noget galt, og de ikke vil undersøge det...... ja den person der har taget den beslutning, udviser da også ekstremt dårlig dømmekraft og er efter min mening ikke værdig til,at bestride sådan en stilling!

Kommentér på:
Nu er det bare for meget !!!

Annonce