hvad gør i med brugt tøj?? {{forumTopicSubject}}
vi har 2 unger en dreng på knap 4 og en pige på 1,5, og der hober sig bare tøj op, jeg har solgt lidt, men synes ikke rigtigt der er salg i det, og det er for besværligt, da folk jo selvfølgeligt gerne vil se billeder af det hele osv. og det tager bare mega lang tid synes jeg, alt hvad der er hullet eller på anden måde ikke brugbart ryger selvfølgeligt bare ud, men der er jo meget som sagtens kan bruges, men som vores er vokset fra..
jo jo jeg kunne da godt bare give det hele væk til nogen der selv skal have dreng/pige, eller give det til genbrug, men jeg bliver bare også lidt små nærig, og har nok bare lidt svært ved at skille mig af med det, men det er bare ikke planen at vi skal have flere børn selv, så at beholde det virker også bare fjollet...
hvad gør i med alt jeres aflagte børnetøj???
sep 2011
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 212
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
mar 2008
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
Det er er meget småt har jeg gemt til Milles dukker
Har også svært ved at skille mig af med det, så jeg har taget det der har mest betydning for mig, som fx det første sæt tøj de havde på og så gemt det i en kasse de skal have senere i livet med en masse andre ting i
mar 2008
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Hvis man gør sig lidt umage med at tage gode billeder af tøjet hvor det er lagt pænt op så kan det sagtens sælges.
Gøt faktisk selv meget i at købe brugt tøj på trendsales. Der kan man ofte finde flot mærke varetøj til billige penge..
Så smid da bogle billeder op derinde.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
Det varmer mit hjerte at kunne hjælpe andre mennesker.....
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 240
ellers ville jeg donere det til www.ahelp2u.dk de hjælper de fattige familier her hjemme.. eller hvis nogen er så uheldige at deres hus brænder ned og de mister alt. så kommer de til undsætning med tøj og lege tøj osv så familierne kan klare sig det første stykke tid
jul 2010
det tøj ryger til tyskland og sorteret til genbrug eller til isolering i huse..
så "tjener" du jo også lidt på det ved at du spare 15% på et stykke tøj du vil købe
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
Den hedder ahelp4you.dk
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Jeg sætter alt til salg men kommer tit kun af med halvdelen og når så Claus får nok af at hans skur er fyldt op med ragelse, så bliver det afleveret ved mødrehjælpen eller andre genbrugsbutikker som støtter i svage i samfundet herhjemme.
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
resten kommer først videre til min far og hans kone som har en datter der er 4 mdr yngre end vores egen... og derefter ryger det som regel til mødrehjælpen...
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Selv har jeg en datter fra 2004 samt en søn fra 2006. Min datter bruger str. 14 år i tøj og min venindes datter bruger str. 10 år så det er fint. Og min søn bruger str 122-128 og venindes søn bruger str. 98 så hun gemmer bare
Jeg personligt gider ikke bøvle i at sælge, da jeg ikke køber noget dyrt tøj til mine børn. Og min veninde har ikke de store penge at bruge til tøj så jeg er kun glad for at kunne hjælpe
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
For et par måneder siden fik jeg ryddet godt ud og så kørte jeg til det nærmeste krisecenter med tøjet, for jeg ved at mange kun har det tøj de står og går i, når de får muligheden for at komme væk fra en voldelig samlever/mand......det er både mit og Liams tøj, som bliver afleveret der
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
Jeg står lidt i samme situation, da jeg har fået flere sække tøj og legetøj mm. som har tilhørt mine brødre. Jeg har så sorteret i det, og taget det fra jeg gerne ville beholde, men det meste af det er desværre ikke noget jeg har tænkt mig at beholde, da det for mig indebærer nogle minder og følelser jeg ikke lige kan finde ud af at håndtere, og vil ikke kunne se min søn gå i det, når jeg har det på den måde.
Vil så gerne give det væk, men vil gerne give det væk til dem der VIRKELIG har brug for det. Altså, give det gratis væk til nogen som absolut ingen penge havde, og som havde brug for det både økonomisk og psykisk - Men kan ikke finde nogle steder hvor de giver det væk? Alle genbrugssteder sælger det jo videre, og det var ikke meningen!
Er der nogen der kender nogle steder hvor de gør netop det? Eller kan give nogle tips til, hvordan jeg selv finder frem til disse mennesker?
jul 2010
det går www.Ahelp2u.dk de hjælper dem der trænger her i Danmark... enlig mødre som ikke har nogen penge, de familier som mister alt i brand, eller mødre/fædre som er sluppet væk fra volddig samlever uden nogen som helst ting.. så dem vil jeg helt klart anbefale
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
Åh, fantastisk - Tak! Har nemlig hele skuret fyldt med tøj fra str baby og op til 6 år, samt sække med baby legetøj, men kunne synes bare ikke at det skal sælges videre, når nu der er så mange der har brug for hjælpen (;
jul 2010
hvor jeg så senere selv er blevet frivillig inden for den forening..
og de gør bare så meget godt for så mange mennesker
hvad gør i med brugt tøj??